Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@05:40:58 GMT

لیست شرم!

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۸۶۸۹

لیست شرم!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جماران، در گزارش سالانه دبیرکل سازمان ملل که ۱۶ ژوئن امسال در مورد کودکان و درگیری های مسلحانه منتشر شد، عربستان سعودی به طور کامل از لیست کشورهای متخاصم و گروه های مسلح در سراسر جهان خارج شد که این اتفاق اعتراض بسیاری از شخصیت های حامی حقوق بشر و نهاد های بین المللی را دربرداشت که باعث شد تا این لیست، لقب«لیست شرم» را به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوترش به بهانه اینکه شمار نقض‌ها در یمن در مقایسه با آغاز درگیری‌ها در این کشور کاهش یافته نام عربستان را کاملا از«لیست شرم» حذف کرد.

حجم ویدیو: 12.85M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو اخبار مرتبط لیست کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف در کردستان اعلام شد اصلاح‌طلبان در آذربایجان‌غربی پس زدند و شانا لیست نصف‌ونیمه داد اعلام لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران لیست مدنظر نکونام تحویل باشگاه شد 3 بازیکن در لیست مازاد استقلال

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا سازمان ملل عربستان سعودی یمن جنگ یمن ائتلاف عربستان سعودی عکس خبر 60 ثانیه با عکس خبر لیست شرم سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که آاِک با نتیجه ۳-۲ از پائوک عقب بود، ماتیاس آلمیدا، سرمربی آاِک، در کنار خط به‌شدت عصبانی بود و پس از پایان بازی با یکی از افرادی که گفته می‌شود از ناظران بازی بوده است درگیر شد.

این مربی سپس با سرجیو اولیویرا و یکی دیگر از بازیکنان خودش که قصد داشتند برای پایان دادن به درگیری دخالت کنند درگیر شد و کم کم این موضوع تبدیل به یک درگیری بزرگ شد.

در ادامه نیروهای امنیتی و کادر فنی دو تیم برای جدا کردن افراد حاضر در درگیری اضافه شدند اما ناگهان آلمیدا گردن یکی از افراد حاضر در درگیری را از پشت گرفت و به او آسیب زد.

پس از دقایقی درگیری، بالاخره نیروهای امنیتی موفق به پراکنده کردن جمعیت و خاتمه دادن به آن شدند. به گزارش نشریه یونانی اسپورتال، مردی که آلمیدا گردنش را گرفته بود، یک مقام رسمی از سمت فدراسیون بوده است که برای اداره پیشگیری از خشونت در ورزش کار می‌کند.

آلمیدا در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی به این درگیری پرداخت و اعلام کرد که از فردی که گردنش را گرفته بود عذرخواهی کرده است.

او همچنین گفت:«دیدید چند نفر در کنار زمین بودند؟ چیزی که من همیشه می‌گویم این است که اگر بخواهیم وضعیت فوتبال یونان را تغییر دهیم، این همه آدم نمی‌توانند در کنار زمین باشند.»

بر اساس گزارش رسانه‌های یونانی، آلمیدا به دلیل این درگیری با محرومیت سه جلسه‌ای روبرو شده است.

دیگر خبرها

  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت