Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@13:17:10 GMT

تاریخ عرضه وان پلاس 8T بالاخره افشا شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۸۷۳۹

تاریخ عرضه وان پلاس 8T بالاخره افشا شد

ایتنا – سرانجام پس از کش‌ و قوس‌های فراوان تاریخ عرضه محصول بعدی شرکت وان پلاس یعنی مدل وان پلاس 8T به صورت غیر رسمی اعلام شد. سرانجام پس از کش‌ و قوس‌های فراوان تاریخ عرضه محصول بعدی شرکت وان پلاس یعنی مدل وان پلاس 8T به صورت غیر رسمی اعلام شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از gsmarena، بر اساس اطلاعاتی که توسط یک مرکز افشای اطلاعات تلفن‌ها همراه هوشمند منتشر شده است، علاوه بر تاریخ عرضه، مشخصات دقیق‌تری از سخت‌افزار این مدل نیز به رسانه‌ها اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
تاریخ احتمالی عرضه این محصول به  بازار مصرف، 14 اکتبر اعلام شده است که این امر به این معنی است که کمتر ازیک ماه تا عرضه جهانی این محصول باقی مانده است در حالی که پیش‌بینی‌های قبلی حاکی از آن بودند که وان پلاس محصولی را در فصل پاییز روانه بازار نخواهد کرد.
 
با این وجود همانطور که اشاره شد، این موضوع تنها اطلاعات منتشر شده نیست بلکه اطلاعاتی مانند مشخصات سخت‌افزاری کلیدی دستگاه نیز به همراه تصاویر این محصول منتشر شده‌اند.
 
بر اساس این اطلاعات قرار است تا‌ وان پلاس 8T از یک نمایشگر 6.55 اینچی از نوع AMOLED بهره مند باشد و فرکانس عملکرد خروجی این نمایشگر در زمینه نرخ ریفرش شدن نیز 120 هرتز خواهد بود.
 
پردازنده این محصول به احتمال فراوان اسنپ دراگون 865 است که به همراه دو گزینه رم 8 یا 12 گیگابایتی به کاربران عرضه می‌شود.  حافظه داخلی این مدل نیز بین 128 و 256 گیگابایت قابل انتخاب خواهد بود.
 
باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، دوربین چندگانه اصلی با لنز اختصاصی 5 مگاپیکسلی ماکرو و لنز اختصاصی 2 مگاپیکسلی عمق و شارژ سریع 65 واتی نیز دیگر گزینه‌های معرفی شده برای وان پلاس 8T هستند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: وان پلاس گوشی هوشمند گوشی وان پلاس 8T تاریخ عرضه وان پلاس 8T اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که از قبل مشخص بود، ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران و حال حاضر صربستان، از فصل آینده به دنیای مربیگری در بخش باشگاهی باز خواهد گشت و هدایت تیم چستخووا را بر عهده خواهد گرفت.

چستخووا در این فصل از پلاس لیگای لهستان به هر قیمتی که شد خود را در لیگ برتر حفظ کرد و حالا با سرمربی نام آشنای خود در فصل آینده به دنبال حداقل صعود به پلی‌آف خواهد بود.

لوکاس ژیگادلو پاسور سابق تیم ملی لهستان و باشگاه بانک سرمایه تهران، مدیر ورزشی این تیم است و احتمالا چند روز دیگر میلاد عبادی پور هم بازی سابق خود را هم به این تیم بیاورد. پلاس لیگای لهستان از فصل آینده دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد که لیگ این کشور را جذاب تر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • نویسنده‌ای که سوژه غافلگیرش کرد | در ستایش و نکوهش غافلگیری نویسنده