Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:54:49 GMT

۱۱ واکسن ساخت چین در مرحله آزمایش بالینی هستند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۸۷۶۶

۱۱ واکسن ساخت چین در مرحله آزمایش بالینی هستند

به گزارش ایرنا از سی سی تی وی، «وو یوان بین» روز شنبه در یک کنفرانس خبری در پکن افزود: نتایج خوبی در مورد ایمنی و کارایی واکسن ها در آزمایش های بالینی فاز یک و دو به ثبت رسانده است و چین در بین کشورهای پیشرو در تحقیق و توسعه واکسن کووید ۱۹قرار دارد.

او گفت: شرکت های چینی با سازمان های مرتبط در کشورهای دیگر از جمله در خاورمیانه، آمریکای جنوبی و آسیای جنوب شرقی همکاری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام وزارت علوم چین اظهار کرد: آزمایشات به خوبی پیش می رود اما هنوز مشخص نیست که واکسن ها چه زمانی در بازار عرضه می شوند اما چگونگی توزیع واکسن ها در زمان آماده سازی مشخص شده است.

«یانگ شنگ»  رئیس بخش ثبت و مدیریت اداره ملی نظارت دارویی چین نیز در این نشست خبری با اشاره به زمان احتمالی عرضه واکسن تولید چین به بازار گفت:  اگرچه پس از تحقیقات، این واکسن‌ها باید تحت آزمایش ایمنی کامل قرار گیرند، اما چین برای عرضه هر چه سریع تر آنها تلاش خواهد کرد.

«زنگ گوانگ» پژوهشگر ارشد بیماری های واگیردار چین هم با اشاره به اهمیت اعتبار و اثر بخشی واکسن بر ضرورت انجام تحقیقات و آزمایش های دقیق گفت: بر اساس نتیجه نظارت و آزمایش، میزان پادتن در بدن نخستین گروه داوطلبان که واکسن به آنان تزریق شده، در سطح بالایی قرار دارد و این نشانگر اثربخشی درازمدت واکسن است.

«جنگ وی جونگ» رییس گروه تحقیقات علمی و فنی برای تولید واکسن هم گفت: تا سال آینده، میزان تولید واکسن چین به بیش از یک میلیارد دز خواهد رسید این مقدارد ر حال حاضر ۶۰۰ میلیون دز است.

وی افزود: چین واکسن تولید خود را به عنوان یک محصول عمومی در اختیار مردم قرار خواهد داد و قیمت آن در حدی قابل قبول تعیین خواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا چین واکسن کرونا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چین واکسن کرونا ویروس کرونا چین واکسن کرونا اخبار کنکور واکسن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در این استان خبر داد.

مهدی شکاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از آنجا که نوغانداری بیشتر به‌عنوان یک شغل خانگی محسوب می‌شود، در سال‌های گذشته، تعدادی از تلمبارها با تسهیلات ارائه‌شده به‌روزرسانی شدند.

وی اظهار کرد: تا قبل از سال ۱۳۹۷ نیز ۳۳۰ تلمبار به مساحت ۱۳ هزار و ۸۶۰ مترمربع در استان بهسازی شدند که اعتبار هزینه‌شده برای آن‌ها ۳۵ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال بوده است.

وی بیان کرد: خراسان شمالی رتبه اول در کیفیت تولید و رتبه سوم از لحاظ کمیت در تولید پیله ابریشم در کشور را دارد.

وی گفت: یکی از مشکلات اساسی در حوزه نوغانداری، نبود سردخانه برای نگهداری تخم‌های نوغان بود که این زیرساخت ایجاد و امسال بهره‌برداری شد.

شکاری اظهار کرد: این استان در ارتباط با زنجیره نوغانداری با مشکلات دیگری مانند نبود صنایع نخ‌ریسی و ابریشم‌کشی صنعتی مواجه است. این کار اکنون به‌شکل نیمه‌صنعتی و سنتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۸۱۲ نفر از جامعه روستایی این خطه به فعالیت نوغانداری مشغولند، افزود: بیشترین فعالیت حرفه نوغانداری به ترتیب در شهرستان‌های راز جرگلان، مانه و سمقان و بجنورد است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به آغاز توزیع تخم نوغان میان نوغانداران استان، گفت: ۸۰۰۰ جعبه تخم نوغان میان نوغانداران این استان توزیع می‌شود. در سال گذشته ۷۳۳۲ جعبه تخم نوغان میان متقاضیان توزیع شد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۰۰ تن پیله ابریشم در این استان تولید شود. میزان پیله ابریشم توزیع‌شده در سال گذشته ۲۸۷ تن بوده است.

شکاری با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی پیله ابریشم مشخص شده است، گفت: یک شرکت برای خرید توافقی محصول تولیدی اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • ببینید | جهش ایران در تولید قوای پیشرانه، با ساخت نخستین موتور شش سیلندر بنزینی
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • دستگاه بلوک زنی