Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی السد قطر قبل از رویارویی با پرسپولیس هشدار جدی به شاگردانش در خط دفاعی داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، السد در یکی از حساس ترین دیدارهای یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر یکشنبه به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

ژاوی سرمربی السد قبل از این رویارویی حساس به شاگردانش درباره تمرکز در خط دفاعی هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوطن نوشت: ژاوی به شاگردان خود گفت که اشتباهات در خط دفاعی به هیچ وجه قابل قبول نیست. خط دفاعی السد اشتباهات بدی در دیدارهای قبلی داشته است و در دیدار برابر پرسپولیس حق تکرار این اشتباهات را ندارد.

این روزنامه قطری در ادامه نوشت: کادر فنی السد باتوجه به خط حمله بسیار خوبی که پرسپولیس دارد به مدافعان تیمش هشدار جدی داده است به ویژه اینکه نماینده ایران در دیدار قبلی خود توانست ۴ گل برابر الشارجه به ثمر رساند. السد برای پیروزی در این بازی باید خط دفاعی بدون اشتباهی داشته باشد و ژاوی به شاگردانش به ویژه در خط دفاعی تاکید کرده که باید با نهایت تمرکز برابر نماینده ایران به میدان روند.

پرسپولیس به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کرد این  درحالی است که السد بعد از النصر عربستان به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ قهرمانان آسيا ژاوی هرناندس خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد

به گزارش "ورزش سه"، تمرین دیروز بارسلونا بدون اینکه کسی از آینده ژاوی مطلع شود به پایان رسید. تمرین آرام و بدون تنشی بود و ژاوی تنها چیزی که به بازیکنانش توصیه کرد، جدی گرفتن 6 بازی بعدی برای قطعی کردن رتبه دوم بود. بارسا باید دوم شود تا سهمیه سوپرجام را به دست بیاورد. کسب این سهمیه یعنی قطعی کردن سود 6 میلیون یورویی.

در این تمرین طبق ادعای آاس کاپیتان های تیم با توجه به گمانه زنی های رسانه ای از ژاوی در مورد احتمال تغییر تصمیمش برای جدایی سوال هایی مطرح کردند که با سکوت مربی کاتالان همراه بود. حتی دستیاران او نیز نمی دانند بالاحره ژاوی می ماند یا روی حرف خود خواهد ماند.

ژاوی در برابر سوال ها مقاومت کرد و همه چیز را به بعد از جلسه با خوان لاپورتا موکول کرد. او دیگر نمی خواهد اشتباه قبلی را تکرار کند زمانی که بدون هماهنگی و صحبت با بازیکنانش، پس از شکست برابر ویارئال در نشست خبری از استعفایش گفت تا همه را شگفت زده کند. او ابتدا با لاپورتا جلسه می گذارد و نتیجه هر چه باشد ابتدا به بازیکنان و دستیاراتش اطلاع خواهد داد. در نهایت او مسئله را عمومی می کند.

دیگر خبرها

  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • مکرون: خطر نابودی اروپا وجود دارد/ برای رویارویی تجهیز نیستیم
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟