Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:20:14 GMT

کشاورز: بازی کردن را بیشتر دوست دارم

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۹۳۱۵

کشاورز: بازی کردن را بیشتر دوست دارم

مربی بازیکن تیم فوتسال راگای تهران با بیان اینکه هدف اول این تیم در لیگ برتر فوتسال ماندن در مسابقات است گفت: بازی کردن را بیشتر دوست دارم و منتظرم تیم تکمیل شود تا تصمیم بگیرم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمد کشاورز، مربی بازیکن تیم فوتسال راگای تهران در مورد حضورش در این تیم و وضعیت آنها برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال گفت: تیم راگا تازه به لیگ برتر آمده و کار سختی برای حضور دراین مسابقات داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روزی است که تمرینات خود را شروع کردیم و فعلا با ۵ بازیکن به نام‌های مجید حاجی بنده، مرتضی فراهانی، حمیدرضا ره انجام، میلاد قنبرزاده و میثم نوری قرارداد بستیم و با چند بازیکن دیگر هم وارد مذاکره شدیم که طی روزهای آتی به ترکیب ما اضافه می‌شوند. قرارداد چند بازیکن فصل قبل خود را هم تمدید کردیم و امیدواریم با تکمیل نفرات بتوانیم با شرایط خوبی وراد مسابقات شویم.

 

وی با بیان اینکه سعی می کنند واقع بین باشند و کارشان در سال اول سخت است تاکید کرد: هدفگذاری ما در سال اول این است که در لیگ برتر بمانیم اما از اتفاقات بهتر استقبال می‌کنیم و قطعا برای صعود به مرحله بعد برنامه ریزی خواهیم داشت.

کشاورز در مورد اینکه به عنوان بازیکن هم در تیم راگا فعالیت می‌کند یا فقط مربی خواهد بود گفت:علاقه شخصی‌ام بازی کردن است چون کار مربیگری سخت‌تر و پر استرس است اما منتظرم وضعیت تیم مشخص شود و اگر احساس نیاز بود بازی می‌کنم در غیر این صورت فقط سرمربی خواهم بود.

 

سرمربی راگا در مورد مدعیان این فصل لیگ برتر فوتسال تاکید کرد: مس و گیتی پسند دو مدعی سنتی لیگ برتر هستند و امسال تیم هایی مثل حفاری خوزستان، فرش آرامشهد، سن ایچ ساوه و کراپ الوند هم خوب عمل کرده اند که قهرمانی بین این تیم‌ها خواهد بود.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مورد وضعیت این تیم در آستانه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات تیم ملی لغو بازی‌های دوستانه است که این اتفاق به ضرر تیم ملی خواهد شد. از سوی دیگر مشکلات مالی و پرداخت نشدن پاداش بازیکنان نیز زیبنده نیست. اگر این دو مشکل برطرف شود شرایط تیم ملی قطعا بهتر خواهد شد.

تیم ملی فوتسال فوتسال محمد کشاورز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال فوتسال محمد کشاورز لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فینال مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا امشب (یکشنبه) با دیدار تمام اسپانیایی مایورکا پالما و بارسا (بارسلونا) برگزار شد که تیم پالما در این مسابقه با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید.

بنابر روایت تسنیم، آدولفو در دقیقه ۱۵ برای بارسا موفق به گلزنی شد، اما شاگردان آنتونیو وادیو خیلی زود به بازی بازگشتند و با گل‌های رومولو در دقیقه ۱۹، ویلیان لورنچو در دقیقه ۲۰ و نگینیو در دقیقه ۳۴ از حریف پیش افتادند. در شرایطی که بارسلونا با پنج بازیکن حمله می‌کرد، چگینیا دروازه بدون دروازه‌بان این تیم را در آخرین دقیقه گشود و نگینیو چند ثانیه بعد گل پنجم پالما را به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی مسابقات از این عنوان دفاع کند.

پالما که دومین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا را تجربه می‌کرد، دومین قهرمانی متوالی را در این جام به دست آورد.

مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم مایورکا پالما در این دیدار در ترکیب تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۳۰ با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد. وی برای دومین سال پیاپی مدال قهرمانی فوتسال اروپا را به گردن می‌آویزد.

حسین طیبی دیگر بازیکن ایرانی تیم مایورکا پالما به شمار می‌رود که این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903225

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • زائری از پرو
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه