Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

دومین فصل از «عصر جدید» که احسان علیخانی تهیه کنندگی و کارگردانی‌اش را بر عهده دارد، این روزها در تدارک رساندن شرکت کنندگان به مرحله نیمه نهایی است و هنوز پرونده‌اش بسته نشده، اما پخش تیزرهای فراخوان فصل سوم نشان داد استمرار تولید این مجموعه همچنان در دستور کار شبکه سه و تیم تولید برنامه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان علیخانی «عصر جدید» را حدود ۲ سال پیش در بهمن ماه سال ۹۷ روی آنتن شبکه سه سیما فرستاد و مرداد ماه سال ۹۸ بود که فصل اول آن با معرفی استعدادهای برتر با آرای مردمی به پایان رسید.

به فاصله چند ماه بعد. در پایان سال ۹۸ فصل دوم این برنامه کلید خورد؛ فصلی که انتظار می‌رفت تبدیل به یکی از تولیدات شاخص نوروز ۹۹ شود اما از اسفندماه ۹۸ و با اوج‌گیری شیوع ویروس  کرونا ، فرآیند تولید و پخش این برنامه نیز مانند بسیاری تولیدات دیگر تلویزیون با دست‌اندازهای جدی مواجه شد؛ دست‌اندازهایی که البته تأثیری بر میزان مخاطب و همراهی مردم با این برنامه نداشت و همچنان «عصر جدید» در صدر فهرست تولیدات پرمخاطب سیما باقی ماند.

حالا عوامل این مسابقه برای سومین فصل خیز برداشته‌اند.

روز گذشته برنامه «هشتگ عصر جدید» که در ایام توقف پخش مسابقه اصلی در ماه صفر روی آنتن می‌رود تا گزارشی از روند فعالیت گروه‌ها و شرکت‌کنندگان ارائه کند، تیزری پخش کرد که طی آن از مردم و علاقمندان به حوزه‌های مختلف ورزشی، هنری، مشاغل و حوزه‌های علمی دعوت کرده بود تا ویدئویی از خود به «عصر جدید» ارسال کنند تا در فصل سوم از این برنامه حضور یابند.

انتشار این فراخوان نشان داد به رغم مشکلات پیش آمده قرار نیست پرونده « عصر جدید » در فصل دوم برای همیشه بسته شود و دور از انتظار نیست احسان علیخانی از امروز برای ارائه برنامه‌ای ویژه در نوروز ۱۴۰۰ دورخیز کرده باشد؛ نوروزی که امید است در غیاب کرونا متفاوت از نوروز ۹۸ باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شبکه سه احسان علیخانی کرونا عصر جدید احسان علیخانی مسابقه استعدادیابی عصر جدید 3 احسان علیخانی عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «پرونده مختارنامه» نوشته رضا استادی به تازگی توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر شده و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود. این کتاب روایتی از فراز و فرودهای سریال تلویزیونی مختارنامه است.

پرونده مختارنامه حاوی ناگفته‌هایی از سریال تلویزیونی مختارنامه و تحلیل و تشریح روند ساخت این اثر است که نگارش آن از سال ۱۳۸۵ آغاز و طی بازنویسی‌های مختلف، مهر ۱۴۰۲ به پایان رسیده است.

کتاب مورد اشاره در ۶۰۰ صفحه نوشته شده و طی ۱۰ فصل به ترتیب زمانی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۰ روند ساخت و پخش این سریال را به صورتی داستان گونه و صریح روایت می‌کند. همچنین در بخشی از کتاب سه تک نگاری درباره محمود فلاح، عظیم جوانروح و داوود میرباقری قرار گرفته و پایان بخش کتاب نیز آلبوم تصاویر پشت صحنه سریال است که تاکنون منتشر نشده اند.

کد خبر 6095489 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد