Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  درباره طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو گفت: مدل فعلی مدیریت بازار خودرو در کشور سود سرشاری را نصیب دلالان و واسطه‌ها می‌کند. به عنوان مثال خودرویی مثل پژو ۲۰۶ که قیمت کارخانه آن ۸۶ میلیون تومان است، حدود ۱۹۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این موضوع آسیب‌های فراوانی به کشور وارد و عملا خرید خودرو را تبدیل به آرزویی دست نیافتنی کرده است. ازجمله مهم‌ترین دلایل این موضوع قیمت‌گذاری نادرست و عدم شفافیت در بازار خودرو است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره استفاده از راهکار عرضه خودرو در بورس کالا برای ساماندهی بازار گفت: باتوجه به وضعیت فعلی، عرضه خودرو در بورس ازجمله بهترین راهکارها جهت ساماندهی بازار است. در این صورت نه دلال‌ها دیگر می‌توانند دلالی کنند و نه کارخانه آسیب می‌بیند، چون قیمت کارخانه‌ای خودرو دقیق محاسبه و در بورس قیمت‌گذاری می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: اینکه برای فروش خودرو قرعه‌کشی انجام شود و ۲ میلیون نفر برای ۱۶ هزار خودرو ثبت نام کنند، خجالت‌آور و نشان از برنامه‌ریزی برای دلال‌ها دارد.

پربیننده ترین برداشت از صندوق توسعه ملی برای کمک به بورس راهکار آخر هم نباشد/ مجلس به دنبال شناسایی حفره‌های مالیاتی است مردم نگران ریزش‌های بورسی نباشند/ سهام شرکت‌ها در بورس روند صعودی پیدا می‌کند سهام عدالت بیشتر از خرید ملک و طلا بازدهی دارد استارت بورس برای پایان اصلاح؟ مقایسه صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله/ هفته تلخ صندوق‌ها حباب آن‌ها را کوچک کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس کالا خرید خودرو جبار کوچکی نژاد قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ساماندهی بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودرو جدید KMC EJ7 در سامانه یکپارچه + قیمت و مشخصات

شرکت کرمان موتور از فروش خودرو جک جی۷ برقی بر روی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خبر داد. بر این اساس  تمام افرادی که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نسبت به بلوکه کردن پول در این سامانه اقدام کرده اند می توانند برای خرید اقدام کنند.

قیمت خودرو جک جی ۷ برقی یک میلیارد و ۹۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان (بدون هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص شامل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ...) اعلام شده است.

مشخصات خودرو

خودرو جک جی ۷ برقی از ۱۴۲ کیلو وات توان موتور با یک گیربکس تک سرعته کاهشی برخوردار است. سرعت این خودرو ۱۴۲ کیلومتر بر ساعت اعلام شده و شتاب صفر تا ۱۰۰ در این محصول ۷.۶ ثانیه است.

ظرفیت باتری جی ۷ برقی ۵۰.۱ کیلوات و حداکثر مسافت پیمایش با شارژ کامل در این محصول ۴۰۲ کیلومتر می باشد.


 

جدول فروش به شرح زیر است

 

برند  مدل قیمت ( ریال )
KMC EJ7 10.986.500.000

 

دیگر خبرها

  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • صف خرید فورس ۶ تن در بورس کالا
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • کف و سقف قیمت مسکن و اجاره تعیین می‌شود
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • عرضه خودرو جدید KMC EJ7 در سامانه یکپارچه + قیمت و مشخصات
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی