Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:19:51 GMT

شاه علی‌دوست: قیمت قراردادم با پول 206 یکی بود!

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۹۷۴۰

شاه علی‌دوست: قیمت قراردادم با پول 206 یکی بود!

هافبک سابق سایپا در واکنش به افزایش قرارداد بازیکنان فوتبال گفت که من معتقدم همه چیز به هم ربط دارد و تورم و رشد قیمت‌ها باعث شده است تا این‌چنین شرایطی پیش آید.

به گزارش "ورزش سه" پس از حرف و حدیث‌های فراوان سرانجام روزبه شاه علی‌دوست به دوران حضور 15 ساله‌اش در سایپا پایان داد و تصمیم گرفت تا در لیگ بیستم برای تیم نساجی مازندران به میدان برود؛ وی روز گذشته برای نخستین بار پیراهن نساجی را به تن کرد و در دیداری دوستانه مقابل ماشین سازی به میدان رفت، دیداری که با پیروزی دو گله نساجی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


شاه علی‌دوست پس از پایان این مسابقه در گفتگو با خبرنگار ما درباره انتقال‌اش از سایپا به نساجی گفت: فکر می‌کنم فوتبال حرفه‌ای همین باشد، خیلی از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال چنین تصمیمی را گرفته‌اند و مجبور شده‌اند پس از سال‌ها در تیم دیگری بازی کنند و من هم در این‌باره مستثنی نیستم، من برای هم این اتفاق افتاده و خوشحالم که توانستم به تیم ریشه‌دار و بزرگ نساجی بیایم. امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم.

 

وی درباره این‌که گفت "مجبور به جدایی از سایپا" شده، توضیح داد: نه، منظور من از اجبار اتفاق خاصی نبود؛ گفتم که فوتبال حرفه‌ای است و پس از سال‌ها تصمیمی سه جانبه (از سوی من، هیات مدیره و کادرفنی محترم سایپا) گرفته شد. من فکر می‌کنم به خواست خدا بود و جدایی‌ام از سایپا را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم بتوانم برای نساجی مثمرثمر باشم و تمام تمرکزم را روی این تیم گذاشته‌ام.

 

 

شاه علی‌دوست درباره شرایط نساجی گفت: تیم تغییراتی را نسبت به فصل گذشته داشته است، کار سخت‌تر شده چرا که باید تیم جدیدی را ساخت اما همگی سخت در تلاش هستیم تا بتوانیم تیمی منسجم و خوبی را داشته باشیم.

هافبک دفاعی نساجی در واکنش به این‌که باید در نقش بازیکن باتجربه تیم به میدان برود و به جوان‌های تیم کمک کند، گفت: به هر حال این تصمیمی است که از سوی باشگاه و کادرفنی نساجی گرفته شده است، امیدوارم که جوانان قدر این فرصت را بدانند؛ باشگاه نساجی فضای لازم را برای پیشرفت جوانان تهیه کرده، امیدوارم که آن‌ها بیایند و از این فرصت استفاده کنند و تیم خوبی روانه مسابقات شود.

 

روزبه شاه علی‌دوست درباره افزایش قیمت بازیکنان در فصل نقل و انتقالات گفت: من خودم احساس می‌کنم لیگ امسال به دو دسته تقسیم می‌شود، یک تیم‌های که به لحاظ هزینه قدرت آن را دارند که برای تیم‌هایشان هزینه کنند و فکر می‌کنم پول‌هایی که به آن‌ها تزریق می‌شود از نهادهای دولتی است و برای همین مشکلی ندارند؛ یکسری از تیم‌ها هم خصوصی هستند که شرایط‌شان سخت است و از قراردادهای میلیاردی در آن تیم‌ها بعید می‌دانم خبری باشد. شخصا با افزایش بی‌رویه قراردادهای بازیکنان مخالفم اما همه چیز در مملکت‌مان گران شده است. خود من سال 85 که به لیگ برتر فوتبال ایران وارد شدم، قراردادم 15 میلیون تومان بود و ماشین 206 هم 15 میلیون تومان بود.پس شاید الان هم اگر بازیکنی در لیگ حضور پیدا می‌کند باید حداقل اندازه پول 206 حقوق بگیرد! 

وی افزود:  فکر می‌کنم اگر در جامعه‌مان تورم و قیمت‌ها کنترل می‌شد، چنین شرایطی پیش نمی‌آید چرا که من معتقدم همه چیز به هم ربط دارد. زمانی که جوان بودم رقم قرارداد به نحوی بود که می‌شد با آن یکسال زندگی کرد اما اکنون برای برخی بازیکنان جوان رقم قرارداد کم است اما امیدوارم رقم قراردادشان پیشرفت کند و بتوانند خرج یکسال‌شان را داشته باشند.

نقل و انتقالات 1399 سایپا نساجی مازندران روزبه شاه علی دوست

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1399 سایپا نساجی مازندران روزبه شاه علی دوست شاه علی دوست فکر می کنم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق وبگاه فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است.

این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

تنها متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفاً در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع ایسنا

کد خبر 747540

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه