Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: شاید ارزش معنوی سفر و حضور رییس قوه قضاییه در این استان بیش از ارزش مادی آن باشد لذا این سفر و حضور، حضوری قابل تقدیر است و ما احساس کردیم در مبارزه با فساد در مجلس تنها نیستیم. سید غنی نظری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان اردبیل که هفدهمین سفر استانی آیت‌الله رئیسی به منظور بازدید و احصاء میدانی مشکلات و دیدار رودررو با مردم بود، گفت: حضور آیت الله رئیسی در استان اردبیل با وجود شرایط کرونایی و به نوعی در غیاب رئیس جمهور که به هیچ استانی سفر نمی‌کند، قابل تقدیر و تشکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: این سفر بارقه امیدی را در بین مردم ایجاد کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس بیان داشت: همچنین حضور آیت الله رئیسی در شورای اداری استان و دستور بررسی‌های قاطعی که در مورد تقاضا‌های نمایندگان و استاندار صادر کردند از جمله حُسن‌های سفر رئیس قوه قضائیه به استان اردبیل بود.

به قیمت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به یک شخص که ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی داشته! نظری با اشاره به دستورات رئیس قوه قضاییه درباره تعیین تکلیف شرکت کشت و صنعت مغان، گفت: این شرکت با قیمت ارزان فروخته شده است؛ یعنی به قیمت هزار و ۷۰۰  میلیارد تومان به یک شخص که ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی داشته است.

 وی تاکید کرد: در این زمینه آیت‌الله رئیسی ۶ دستور بسیار مناسب را در راستای تعیین تکلیف شرکت کشت و صنعت مغان صادر کردند که مجلس از طریق دیوان محاسبات کمک‌رسان این تصمیمات خواهد بود.

این نماینده مجلس اظهارداست:  در این زمینه سازمان بازرسی مکلف شد تا برآورد اولیه‌ای داشته باشد لذا در حال حاضر همه به این نتیجه رسیدند که در این پرونده به بیت‌المال تعرض شده است و این شرکت به یک دهم قیمت به فروش رسیده است.

 وی تاکید کرد:  حضور آیت الله رئیسی در استان اردبیل و بررسی مشکلات در این حوزه به مقوله مبارزه با فساد کمک شایان توجه‌ای کرد. شاید ارزش معنوی سفر و حضور رییس قوه قضاییه در استان اردبیل بیش از ارزش مادی آن باشد لذا این سفر و حضور، حضوری قابل تقدیر است و ما احساس کردیم در مبارزه با فساد در مجلس تنها نیستیم.   بیشتر بخوانید: سخنگوی قوه قضاییه: اقدام نظارتی قوه قضاییه در مورد شرکت کشت و صنعت دشت مغان استمرار خواهد داشت/ سازمان بازرسی کل کشور فرآیند اقدامات هیات داوری را مورد رصد قرار می‌دهد
انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم آیت الله رئیسی مبارزه با فساد میلیارد تومان قوه قضاییه استان اردبیل سفر و حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد

رئیس جمهور پس از سفر رسمی ۲ روزه به سه شهر اسلام‌آباد، لاهور و کراچی پاکستان، به منظور سفر رسمی و همچنین حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه چند منظوره سد و نیروگاه اومااویا، دقایقی قبل این کشور را به مقصد سریلانکا ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان به این کشور سفر کرده بود، در روز نخست سفر علاوه بر دیدار دوجانبه با نخست وزیر، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه را نیز به اتفاق وی برگزار کرده و پس از حضور در مراسم امضای ۸ سند همکاری، در نشستی مطبوعاتی نتایج رایزنی‌های خود را تشریح کردند.
روسای مجالس ملی و سنا و فرمانده کل ارتش پاکستان نیز با دکتر رئیسی ملاقات کردند.

همچنین روسای جمهور دو کشور نیز با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند و دیدار با جمعی از نخبگان، فعالان اقتصادی و علمای مذهبی پاکستان پایان‌بخش برنامه‌های روز نخست سفر دکتر رئیسی بود.

در روز دوم سفر نیز دکتر رئیسی به شهرهای لاهور و کراچی به عنوان پایتخت‌های فرهنگی و اقتصادی پاکستان سفر کرد. حضور در مجموعه قلعه شاهی و ادای احترام به اقبال لاهوری، حضور در دانشگاه جی‌سی‌یو لاهور و سخنرانی برای جمعی از فرهیختگان و دانشجویان این شهر و حضور در ضیافت نخبگان ایالت پنجاب دیگر برنامه دکتر رئیسی بود.

در ادامه رئیس جمهور عازم کراچی شد و در بدو ورود سروزیر و استاندار ایالت سند به دیدار وی آمدند. حضور در مزار محمدعلی جناح و ادای احترام به قائد اعظم پاکستانی‌ها، حضور در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی و دریافت دکترای افتخاری و دیدار و گفتگو با جمعی از تجار و فرهیختگان مذهبی و فرهنگی ایالت سند نیز برنامه‌های سفر دکتر رئیسی به شهر کراچی بود.

کد خبر 747394

دیگر خبرها

  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد