Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در حاشیه این مراسم، افزود: مرحله دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با سرمایه گذاری ۳۱۱ میلیون یورو در مدار تولید قرار گرفته است.

علی دهاقین افزود: با بهره برداری از مرحله دوم این مجموعه، یک میلیون و دویست هزار تن به ظرفیت تولید شمش در کشور و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اضافه می‌شود و ظرفیت تولید در این شرکت به سالانه دو میلیون و چهارصد هزار تن می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در سال جهش تولید برای نخستین بار در کشور یک خط تولید فولادی به صورت کامل به دست متخصصان ایرانی و در شرایط سخت‌ترین تحریم‌های خارجی راه اندازی شد.

‌دهاقین با اشاره به اینکه با راه اندازی مرحله دوم فولادسازی جنوب کیش اشتغال مستقیم و غیر مستقیم کارخانه به ۲ برابر افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: هم اکنون 1800 نفر در کارخانه به صورت مستقیم کار می‌کنند.

مدیر عامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با بیان اینکه با احتساب ظرفیت تولید در مرحله دوم فولاد کاوه جنوب کیش سهم تولید فولاد در این شرکت حدود ۱۰ درصد تولید فولاد کشور ارتقا می‌یابد، اظهار کرد: با راه اندازی این خط رتبه فولاد کاوه جنوب کیش در میان تولید کنندگان فولاد از جایگاه هفتم به چهارم کشور ارتقا می‌یابد.

دهاقین ادامه داد: با راه اندازی کارخانه‌های کنستانتره و گندله زنجیره تولید فولاد در کاوه جنوب کیش در آینده زنجیره تکمیل می‌شود.

به گزارش ایسنا، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش یکی از شرکت‌های سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان است که سال ۸۶ در غرب بندرعباس راه اندازی شد.
منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1073686 برچسب‌ها اسحاق جهانگیری سفراستانی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری سفراستانی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش شرکت فولاد کاوه جنوب کیش مرحله دوم فولاد تولید فولاد راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از آمادگی همه‌جانبه این مجموعه در صورت بارندگی‌های احتمالی و آب‌گرفتگی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، امیر بصیری از اعلام آماده‌باش نیروهای این ش کت در صورت بارندگی‌ و آب‌گرفتگی خبر داد.

وی گفت: نشست هماهنگی برای جمع‌آوری بحران آب سطحی احتمالی ناشی از بارندگی پیش رو پس از اعلام سازمان هواشناسی درباره بارندگی و صدور ابلاغ استانداری و دستورهای مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، برگزار شد.

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه ورود جدی مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفتخیز جنوب به رفع بحران آبگرفتگی‌های اخیر در شهرستان کارون مورد تمجید استاندار خوزستان قرار گرفت، افزود: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با محوریت مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید به‌عنوان معین شهرستان کارون است.

بصیری تصریح کر: همه معاونت‌های عملیاتی و تعمیرگاهی به حالت آماده‌باش کامل درآمدند و همه امکانات آنها برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ناشی از آبگرفتگی بسیج شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است