Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، از آغاز مرحله دوم نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، پیروی منش در مورد طرح نظارتی ویژه اقلام اولویت‌دار و کالاهای اساسی، گفت: این طرح در راستای بخشنامه های استانی و برنامه ریزی‌های انجام شده، با محوریت تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اولویت دار و اقلام اساسی از جمله برنج، حبوبات، گوشت مرغ، تخم مرغ، لوازم خانگی، لاستیک سواری و سنگین، سیمان، محصولات فولادی اعم از انواع تیرآهن و میلگرد، ماسک و مواد شوینده از 5مهر ماه آغاز و تا 22مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد ثبات و آرامش در بازار، افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای اعتماد عمومی، ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از هرگونه احتکار و امتناع از عرضه به قصد گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور و عدم صدور صورتحساب از جمله مهم ترین اهداف نظارتی این طرح است.

پیروی منش خاطر نشان کرد: بازرسان سازمان صمت در هماهنگی با سایر نهادها و دستگاه های ذیربط با انجام بازرسی های هوشمند در دو نوبت صبح و عصر، بر وضعیت بازار کالا و خدمات مشمول در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت متناسب با نیاز بازار نظارت می‌کنند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان یادآور شد: ستاد خبری این سازمان از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ آماده دریافت گزارشات شهروندان گرامی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نظارت و بازرسی کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد