Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@11:23:24 GMT

اوج‌گیری بحران کرونا در سرزمین‌های اشغالی

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۰۲۷۵

اوج‌گیری بحران کرونا در سرزمین‌های اشغالی

به گزارش افکارنیوز،

 ژنرال ایال زمیر، معاون ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی گفت کرونا مسئله امنیت ملی است و ضعف در مقابله با آن، اقتصاد و جامعه‌ را با بحران روبرو کرده و وجهه بین‌المللی اسرائیل نیز مخدوش شده است.

از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا این نخستین بار است که یک مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی آشکارا از ضعف در رویارویی با آن و مرتبط بودن این موضوع با مقوله امنیت ملی سخن می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسرائیل از هفته گذشته برای دومین بار قرنطینه سراسری را آغاز کرده و این مقررات را از روز چهارم مهر نیز سختگیرانه‌تر به اجرا گذاشته است.

تمامی مراکز کسب و کار و ادارات غیر از مراکز اضطراری، برخی از فروشگاه‌های مواد غذایی و داروخانه‌ها بسته شده و مردم حق تردد در محدوده بیش از یک کیلومتری را ندارند؛ از دید و بازدید و حضور در هر خانه‌ای غیر از خانه خود منع شده و جاده‌ها در سکوتی سنگین فرو رفته است.

میزان ابتلای روزانه در سرزمین‌های اشغالی با جمعیت ۹ میلیون نفری، به بیش از ۷۵۰۰ نفر در روز افزایش یافته و برای نخستین بار در شبانه‌روز گذشته، ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به طور متوسط، ۱۳ نفر از هر ۱۰۰ ساکن سرزمین‌های اشغالی که تست کرونا را انجام می‌دهند، مبتلا شناخته می‌شوند و این درصد در میان یهودیان مذهبی که جمعیت زیادی در خانواده دارند، به بیش از ۲۶ درصد افزایش یافته است.

بنا بر گزارش‌های تلویزیون‌های اسرائیل، آمبولانس‌های حامل بیماران کرونا ساعت‌ها پشت در بیمارستان‌ها می‌مانند اما بیمارستان‌ها به دلیل نداشتن تخت خالی، بیماران را نمی‌پذیرند یا به مراکز دیگر ارجاع می‌دهند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ارتش رژیم صهیونیستی قرنطینه کرونا کرونا قرنطینه سرزمین های اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل اعلام موجودیت کرد + فیلم

گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) از حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از المیادین، گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) با انتشار تصاویری از حمله پهپادی به فلسطین اشغالی اعلام موجودیت کرد.

این نخستین بار است که گروه مقاومت بحرین موسوم به سرایا الاشتر به اسرائیل حمله می‌کند.

گروه‌هان‌های الاشتر (سرایا الاشتر) به عنوان گروه مقاومت اسلامی بحرین تصاویری از حمله پهپادی به ساختمان شرکت حمل و نقل «تراک نت» در بندر ایلات خبر داد.

شرکت تراک نت پس از محاصره دریایی بندر ایلات از سوی یمنی‌ها، اقدام به انتقال زمینی کالا از بنادر کشورهای عربی خلیج فارس به فلسطین اشغالی کرده است.

کد خبر 750341

دیگر خبرها

  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل اعلام موجودیت کرد + فیلم
  • سومین حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در فلسطین اشغالی
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • مأموریت دشوار بلینکن
  • اعلام قطع روابط با اسرائیل از سوی کلمبیا
  • تصاویر لحظه فعال‌ شدن پدافند هوایی در بندر اشغالی ایلات + ویدئو