Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:23:05 GMT

۸ شهر و ۴۲۸ روستای فارس در بحران آب شرب قرار دارند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۰۴۹۴

۸ شهر و ۴۲۸ روستای فارس در بحران آب شرب قرار دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بوستانی گفت: بر اساس ارزیابی‌ها و نیاز آب آشامیدنی شهرستان‌های فارس، ۸ شهر استان دارای شرایط بحرانی بودند که معادل ۷ درصد جمعیت استان را در خود جای داده اند.

وی ادامه داد: با تلاش‌های شبانه‌روزی مشکل تامین آب ۴ شهر برطرف و چهار شهر دیگر تا قبل از تابستان سال آینده مشکل تامین آب آشامیدنی شان برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوستانی با اشاره به وجود ۱۱۳ شهر در استان فارس افزود: هم اکنون ۱۲ شهر استان در شرایط تنش آبی قرار دارند و ۷۵ شهر استان فارس نیز در وضعیت مطلوب آبی هستند.

وی در مورد آخرین وضعیت آب آشامیدنی در روستاهای استان فارس، گفت: ۱۸ درصد جمعیت روستایی فارس معادل ۴۲۸ روستای استان در شرایط بحرانی تامین آب شرب قرار دارند و ۶۹۶ روستا با جمعیت ۳۰ درصدی استان دچار تنش آبی هستند.

بوستانی اظهارداشت: ۵۲ درصد جمعیت روستایی استان مشکلی در زمینه تامین آب آشامیدنی ندارند و ۶٣٣ روستا نیز از طریق تانکر سیار آبرسانی شده اند.

مدیر آب و فاضلاب استان فارس، از رفع مشکل تامین آب شرب در جنوب فارس و مشکل تامین آب شرب مرودشت هم خبر داد.

کد خبر 5032840

منبع: مهر

کلیدواژه: آب شرب ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل مشکل تامین آب آب آشامیدنی استان فارس آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی، در متن حکم خود عنوان داشته است: با توجه به اینکه کشور در تهدید بحران سالخوردگی جمعیت قرار دارد و در راستای تأکید رهبری مبنی بر افزایش نسل، جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت‌های مسئولان کشور و نیز نقش بی بدیل وزارت بهداشت، در این زمینه و در آستانه برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جمعیت، به موجب این ابلاغ، به سمت «رئیس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال ۱۴۰۳» در وزارت بهداشت منصوب می‌شوید.

ضروری است با برنامه ریزی مناسب و منسجم و همچنین جلب مشارکت همه نهادهای ذی ربط و مردمی در امر جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این هفته، برای آگاهی بخشی به عموم اقشار مردم، به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سراسر کشور باشیم.

کد خبر 6096906 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد