Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران چراغپور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط عادی بارش‌های موثر پاییزی در استان از ۲۰ آبان آغاز می‌شود اما بر اساس الگوهای موجود، پیش‌بینی می‌شود به سبب افزایش دمای هوا در پاییز امسال بارش‌ها با وقفه ۲ هفته‌ای آغاز شود.

وی با بیان اینکه بارش‌های بیش از ۱۰ میلیمتر، بارش موثر تلقی می‌شود، تصریح کرد: تا آذرماه چند موج بارشی پراکنده در استان پیش‌بینی می‌شود اما برایند الگوها حاکی از میزان ناچیز این بارش‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراغپور ادامه داد: با این وجود اگر چه بارش‌های پاییز امسال به حد میانگین نمی‌رسد اما پیش‌بینی می‌شود بارش‌های زمستان تا حدی بهتر از میانگین بلندمدت باشد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در ادامه از افزایش ابر و وزش باد شدید برای هفته جاری در استان خبر داد و گفت: وزش باد سبب خیزش گرد و خاک در برخی مناطق استان خواهد شد.

چراغپور خاطرنشان کرد: برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز بارش‌های پراکنده برای مناطق غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه ۲ رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

خشکسالی‌های اخیر از سال ۸۶ در این استان آغاز شد و پیامدهای ناگواری بر منابع آب، محیط‌زیست و فعالیت‌های اقتصادی این استان به ویژه در بخش کشاورزی داشته است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی چهارمحال وبختیاری بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی اخبار کنکور پیش بینی می شود بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌ رسان استان تا روز جمعه در حالت آماده‌باش قرار دارند.

کیانی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود    

دیگر خبرها

  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • محورهای چهارمحال و بختیاری لغزنده هستند
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری