Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری و نخست‌وزیر مکلف لبنان برای پنجمین بار درباره روند تشکیل دولت جدید این کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، مصطفی ادیب، نخست‌وزیر مکلف لبنان شامگاه جمعه با حضور در قصر بعبدا با میشل عون، رئیس جمهوری این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

این پنجمین دیدار عون و ادیب درباره تشکیل دولت جدید لبنان بود و دو طرف در جریان آن درباره نتایج تماس‌های مصطفی ادیب درباره تشکیل دولت گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، ریاست جمهوری لبنان در بیانیه‌ای کوتاه درباره این نشست نوشت که نخست‌وزیر مکلف هیچ لیستی را از اعضای دولت پیشنهادی‌اش به میشل عون ارائه نکرده است.

مصطفی ادیب نیز پس از دیدار با عون به خبرنگاران گفت: رئیس جمهور را در جریان گفت‌وگوهایم برای تشکیل دولت قرار دادم و برای دیدار مجدد طی ساعت یازده امروز (شنبه) به وقت محلی توافق کردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تشکیل دولت لبنان مصطفی ادیب میشل عون تشکیل دولت نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رئیسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • رئیسی به سریلانکا سفر کرد
  • ببینید | پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان؛رئیس جمهور عازم سریلانکا شد
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • حاشیه های پررنگ تر از متن سفر رئیسی به پاکستان؛ از استقبال سرد در فرودگاه تا غیبت آجودان