Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@21:06:32 GMT

مورینیو هنوز از خرید بازیکن سیر نشده است

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۱۰۱۴

مورینیو هنوز از خرید بازیکن سیر نشده است

سرمربی پرتغالی امیدوار است بتواند باز هم بازیکنان جدیدی در نقل و انتقالات تابستانی جذب کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، ژوزه مورینیو بار دیگر تأکید کرد که تاتنهام همچنان مشتاق است در این پنجره نقل و انتقالات حتی چند بازیکن بیشتر به تیم خود اضافه کند.


اسپرز تاکنون چهار بازیکن جدید به خدمت گرفته است، این تیم هفته گذشته سرخیو رگویلون و گرت بیل را به تیم اضافه کرد و قبلا نیز هویبرگ و دوهرتی را جذب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  میلان اسکرینیار از اینتر و دنی اینگز از ساوتهمپتون نیز با باشگاه شمال لندن در ارتباط هستند زیرا مورینیو هم یک مدافع میانی و هم یک مهاجم مرکزی را هدف قرار داده است.

مورینیو به خبرنگاران گفت: بازار باز است، ما تیم خوبی داریم. آیا می توانیم تیمی بهتر از آنچه در حال حاضر هستیم داشته باشیم؟ بله ، می توانیم. آیا باشگاه در تلاش است آن تیم متعادل را که همه ما می خواهیم بسازد؟ بله ، ما در تلاش هستیم. به همین خاطر شاید باز هم بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم.


تاتنهام امیدوار است روند رو به رشد خود را با برد برابر نیوکاسل حفظ کند و بتواند یک برد دیگر به دست بیاورد.

سرمربی پرتغالی در پایان درباره وضعیت دله الی نیز گفت: ‌مسابقات بسیار زیادی پیش رو داریم که اگر بازیکنی قادر به بازی در بازی بعدی نباشد، او می تواند در بازی بعدی بازی کند. دله الی نیز همین شرایط را دارد و فعلا در دسترس نیست. او باید اندومبله را الگوی خود قرار دهد و به ترکیب برگردد.

تاتنهام فردا عصر در هفته سوم لیگ برتر به دیدار نیوکاسل خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژوزه مورینیو تیم فوتبال تاتنهام انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک و مهارت‌های آلبرت گودمونسون بازیکن ایسلندی جنوا / فیلم

آلبرت گودمونسون که سابقه بازی در تیم های پی اس وی و آلکمار را دارد، در تیم جنوا خوش درخشیده و در 70 بازی 22 گل برای جنوا به ثمر رسانده است. این بازیکن در پست وینگر و مهاجم بازی می کند و هچنین بیش از 20 بازی ملی برای ایسلند در کارنامه دارد.

دانلود (76.1MB)

دیگر خبرها

  • آئوسیلیو: خرید طارمی و زیلینسکی فرصتی طلایی برای اینتر بود
  • خاطره سردار از مورینیو: آقای خاص، طرفدار سپاهان!
  • ۴ بازیکن هوادار محروم از بازی پرسپولیس
  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت
  • تکنیک و مهارت‌های آلبرت گودمونسون بازیکن ایسلندی جنوا / فیلم
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم