Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن حبیبی صبح شنبه در ویژه برنامه «ایستاده در سنگر» با اشاره به شکل‌گیری انقلاب اسلامی و آغاز فعالیت‌های بسیج، اظهار کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند تا با فضاسازی رسانه‌ای حضور و نقش بسیج در دفاع مقدس را تحت الشعاع قرار دهد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه همگان است، افزود: امروز نیازمند تبیین و فلسفه مقاومت و تشریح دستاوردهای این حماسه هشت ساله برای جامعه به ویژه جوانان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج فرهنگیان استان گیلان در ادامه به چیستی و چرایی آغاز جنگ تحمیلی نیز اشاره و بیان کرد: بازخوانی سطوح مختلف ارتباط میان کشورها، نقش نظام‌های بین‌المللی، دیدگاه‌های فردی و گروهی تصمیم‌گیرندگان حزب بعث و مسائل اجتماعی و اقتصادی حاکم بر کشور عراق از علت‌های تجاوز صدام به ایران اسلامی است.

وی با مقایسه شرایط امروز جامعه با روزهای دفاع‌مقدس، تأکید کرد: نیازمند خوداتکایی، همدلی و تکیه بر توان جوانان و نوجوانان هستیم.

حبیبی با بیان اینکه برای رسیدن به این هدف لازم است در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم، ادامه داد: باید به ارتقای همه جانبه جایگاه ایران اسلامی توجه ویژه داشته باشیم.

کد خبر 5032884

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن حبیبی چهل سالگی دفاع مقدس کانون پرورش فکری گیلان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به علت تعمیرات زیرساختی و فنی از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تعطیل است.

بر اساس این گزارش کلیه بازدیدهای گروهی رزرو شده لغو و می‌بایست با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شود.

این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6087368 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است