Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سینما و تلویزیون، جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) را رویداد فرهنگی موثر در ترویج فرهنگ رضوی و اتفاقی مبارک ارزیابی کرد و گفت: بسیار خوب است که این جشنواره برای ادوار آینده حوزه فعالیت خود را گسترش و به حوزه حمایت از فیلم و سریال ها با موضوع معارف رضوی وارد شود.

به گزارش قدس آنلاین، رضا رویگری در خصوص نقش رسانه و هنر در ترویج آموزه‌ و معارف رضوی اظهار داشت: امروز رسانه و هنر ابزاری بسیار موثر در انتقال فرهنگ و ارزش های انسانی به جوامع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبیعی است هر اقدامی در عرصه رسانه و هنر صورت پذیرد نوعی آموزش است و تاثیرگذاری بر مخاطب دارد.
این بازیگر برجسته کشورمان ضمن بیان علاقه خود به بازی در فیلم‌های تاریخی و مذهبی گفت: اگر با موضوع امام رضا(ع) کاری به من پیشنهاد شود قطعا و با کمال میل قبول می‌کنم و باعث افتخار بنده است.
رویگری برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) را رویدادی فرهنگی و هنری موثر در عرصه ترویج فرهنگ رضوی دانست و گفت: این جشنواره زمانی می تواند رسالت خود را به سرانجام برساند که استمرار داشته و حمایت جدی از تولیدات در عرصه رضوی داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در گذشته زمانی که با پدرم به مشهد می‌آمدیم این شهر به معنای واقعی امام رضایی بود و امروز باید این مسئله پررنگ تر شود.
بازیگر سریال مختارنامه در پایان بخش صحبت‌های خود اشاره داشت: زمانی که پدر و مادرم با هم ازدواج کردند به مدت ۱۵ سال بچه‌دار نشدند. پدرم خیلی از این قضیه ناراحت بود. یک روز بعد از اینکه نمازش را خواند و دلش به خاطر نداشتن فرزند شکسته بود خوابش برد و خواب آقا امام رضا(ع) را دید که به او گفت ناراحت نباش به تو فرزند پسری می‌دهیم و بعدها به خاطر عنایت و توجه آقا نام مرا رضا گذاشتند.
رویگری گفت: من دلداده امام رضا(ع) هستم و خواسته و آرزوی من این است که روزی خادمی امام رضا(ع) نصیبم شود.
منبع: آستان نیوز انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره امام رضا ع مشهد رضا رویگری امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعید ابراهیمی بسطامی مدیر بیمه دی استان آذربایجان غربی در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک برگزار شدگفت: روز زمین پاک برای اولین بار در ۲۲ آپریل سال ۱۹۷۰ نامگذاری شد و تاکنون هرساله در ایران مصادف با ۲ اردیبهشت و همچنین در سراسر جهان توسط فعالان حوزه محیط زیست، روز جهانی زمین پاک به جهت افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به مسائل محیط زیست جشن گرفته می‌شود.

وی افزود: فعالان حوزه محیط زیست، دغدغه بسیاری برای محیط زیست و زمین دارند. به همین دلیل در هفته زمین پاک که از ۲ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود، بحث‌ها و فعالیت‌های زیستی در سازمان‌های گوناگون در نظر گرفته می‌شود که هدف از آنها این است که به مردم یادآوری کنند که زمین، نیاز به حمایت دارد.

ابراهیمی اظهار داشت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با باید‌ها و نباید‌های زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی، با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.

گفتنی است این مراسم با هدف ایفای نقش اجتماعی بیمه دی و ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین کودکان و نوجوانان به همت مدیریت بیمه دی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در پایان این مراسم از صاحبان آثار برتر نقاشی که به دبیرخانه ارسال شده بود با اهدای جوایزی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان