Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@12:31:48 GMT

مروری بر روزنامه‌های پنجم مهرماه ۹۹ شیراز

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۱۲۱۸

مروری بر روزنامه‌های پنجم مهرماه ۹۹ شیراز

روزنامه‌های خبرجنوب، عصرمردم، سبحان، تماشا، طلوع، افسانه، نیم نگاه و شیرازنوین نشریات روزانه شهر شیراز هستند.
در این مطلب، مروری بر عناوین این نشریات خواهیم داشت.

روزنامه عصر مردم در شماره امروز خود تیتر نخست خود را به بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر مشروط شدن خرید و فروش ارز اختصاص داد.
این روزنامه همچنین تیترهایی از جمله "آیین اربعین حسینی در بین الحرمین شیراز برگزار می‌شود"، "اعلام آخرین وضعیت کرونا در فارس"، "مشاغل اینترنتی دست دلالان را کوتاه کرد" و "برگزاری چهارمین سوگواره هنر و حمسه در شیراز" را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه تماشا دیگر روزنامه شیراز نیز در شماره امروز خود تیتر یک خود را به نقل از شهردار زرقان مبنی بر "تحقق ۴۰ درصدی بودجه شهرداری زرقان در سال جاری تا کنون" اختصاص داده است.
این روزنامه همچنین تیترهایی از جمله "رییس مجمع نمایندگان فارس: بزرگترین مشکل کشور دوری از فرهنگ مدیریت جهادی است"، "آغاز معرفی پروژه برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در فارس" و "برگزاری آیین اربعین در بین الحرمین شیراز" را در صفحه نخست منتشر کرده است.
روزنامه افسانه دیگر روزنامه شهر شیراز نیز تیتر نخست خود را با عنوان "هوا آلوده بود، آب هم شور شد" اختصاص داده و به گلایه‌های مسئولان شهری زرقان در مورد مشکل شوری آب در بافت قدیم این شهر پرداخته است.
"نمایش اقتدار ارتش در شیراز" و "طلا و سکه بر مدار صعود" از جمله دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.
روزنامه خبر جنوب دیگر روزنامه شهر شیراز نیز در صفحه نخست شماره امروز خود به موضوعاتی از جمله "کلید کمربندی قفل شده شیراز در دست بخش خصوصی"، "فارس در آستانه محرومیت از اعتبار ۲۶۰ میلیاردی عمرانی" و چرخیدن بازاره میوه بر پاشنه گرانی" پرداخته است.
روزنامه شیراز نوین نیز تیتر نخست خود را با عنوان "جیره‌بندی در راه است" منتشر کرده و به نقل از نماینده ‌آباده، بوانات و خرمبید از بررسی پرداخت کالا برگ به ۶۰ میلیون نفر خبر داده است.
این روزنامه در صفحه نخست تیترهایی از جمله "مستاجران بلاتکلیف‌اند"، "استقرار موکب اربعین در بین الحرمین" و "هم افزایی دفاع مقدس با فرازهای حسینی در تماشاگه راز" آورده است.
روزنامه سبحان دیگر روزنامه شهر شیراز نیز تیتر نخست خود را به عنوان "کرونا و افزایش کودکان بازمانده از تحصیل" اختصاص داده است.
"۲۶ درصد، تورم شهریورماه"، "شتاب گرفتن روند اجرای پروژه کمربند شمال شرق شیراز" و "میزبانی بیش از ۱۵ غرفه با رویکرد پیوند هنر با فرهنگ و حماسه عاشورا" از دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.
روزنامه طلوع یکی دیگر از روزنامه‌های شهر شیراز نیز تیتر نخست خود را به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان اختصاص داده است.
این روزنامه همچنین تیترهایی از جمله "فارس رتبه نخست جذب حامیان ایتام در کشور" و "بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان کازرون" منتشر کرده است.

برچسب‌ها رسانه شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه شیراز فارس رسانه شیراز فارس اخبار کنکور شهر شیراز نیز دیگر روزنامه اختصاص داده منتشر کرده صفحه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

جشن فارغ‌التحصیلی در دانشگاه‌های آمریکا با پرچم‌های فلسطین، آمریکا دیگر هژمونی ندارد، سلامت دانش‌آموزان نه مطالبه والدین است و نه مدارس و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با ابلاغ برنامه هفتم از تیترهای امروز روزنامه‌های کشورمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌- دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها- یکشنبه۱۶ اردیبهشت