Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:52:30 GMT

تیم فوتبال پدیده داراب به هرمزگان نمی رود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۱۲۲۳

تیم فوتبال پدیده داراب به هرمزگان نمی رود

علی مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شهرستان داراب پتانسیل توانمند و جوانی در تمام عرصه‌ها دارد افزود: پس از درگذشت مدیر سابق تیم فوتبال پدیده داراب مدیر جدید تیم پیشنهاد واگذاری تیم فوتبال به استان هرمزگان را ارائه کرد که با مخالفت فرمانداری و مردم داراب مواجه شد.

وی با بیان اینکه مدیرعامل تیم پدیده داراب که در واقع نماینده استان فارس در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور است درخواست انتقال این تیم به هرمزگان را داشت افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان داراب با این موضوع موافق نیست و در سال گذشته نیز ۲۰۰ جلسه تمرین زمین و شش ماه خوابگاه را در اختیار آن قرار داد و در حال حاضر نیز همچنان آماده حمایت‌های لازم از این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار داراب با تاکید بر اینکه مجموعه شهرستان داراب با تمام توان و امکانات در خدمت این تیم خواهد بود گفت: جوانان بسیار مستعد و توانمندی در داراب فعالیت می‌کنند و با توجه به اینکه تیم امید داراب هم در رقابت‌ها حضور دارد به هیچ عنوان نمی‌گذاریم تیم جوانان ما از شهرستان و استان فارس خارج شود.

وی افزود: با انتخاب هیأت مدیره‌ای قوی شاهد فعالیت و موفقیت این دو تیم که سرمایه استان فارس هستند باشیم.

مظفری با بیان اینکه علاوه بر تیم امید و جوانان این شهرستان به داشتن تیم بزرگسال فوتبال در آینده می‌اندیشد گفت: بی تردید با حضور چنین سرمایه‌های انسانی در استان شاهد حضور بازیکنان به نامی از خطه فارس در اینده در تیم‌های بزرگ و تیم ملی خواهیم بود.

به گزارش مهر با اعلام خبری مبنی بر فروش امتیاز این تیم، گلایه‌های بسیاری از سوی ورزش دوستان به گوش رسید که خواستار حمایت مسئولان از ماندن تیم در استان فارس شدند.

کد خبر 5032904

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال داراب علی مظفری ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه های هفته ملی خلیج فارس از 31 فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.
اسماعیل جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم ترین برنامه های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور 11 گروه موسیقی ملی از روز جمعه 7 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه 9 اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.
وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه های در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید؛  برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس در بندر کنگ
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره 81 اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار 9 اثر به بخش پایانی راه یافته است.
جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور30 ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.
وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.
جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه 10 اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.
وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می شود.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می شود. 

دیگر خبرها

  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • فارس بارانی می‌شود
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است