Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:31:24 GMT

دانشگاهیان حضوری فعال‌تر در جامعه داشته باشند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۱۳۹۶

دانشگاهیان حضوری فعال‌تر در جامعه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در نشست با هیأت امنای دانشگاه ولایت ایرانشهر که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: یکی از کارهای پسندیده‌ای که دولتمردان در این استان انجام دادند توسعه دانشگاه‌های منطقه بوده که دانشگاه ولایت ایرانشهر هم از جمله این دانشگاه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زاهدان با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری بیشتر در دانشگاه‌ها برای توسعه کمی و ارتقای کیفی، خاطرنشان کرد: گسترش آموزش‌ها و پژوهش‌های مورد نیاز سیستان و بلوچستان و همچنین راه‌اندازی رشته‌های مرتبط با ظرفیت‌های استان، ضرورت دارد.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی گفت: دانشگاهیان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان حضور فعال‌تری در عرصه اجتماع داشته باشند تا جامعه ما اثربخشی دانشگاه‌ها را هم در بخش فارغ‌التحصیلان و هم در بخش انجام پژوهش‌های مورد نیاز منطقه احساس کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان جهت دهی به پایان‌نامه دانشجویان و استفاده از ظرفیت این پایان‌نامه‌ها در رابطه با نیازمندی‌های استان را مؤثر عنوان کرد و افزود: اساتید و اعضای هیأت علمی برای اثربخشی در جامعه با پرداختن به امور پژوهشی متناسب با نیازهای استان، آسیب‌های موجود را شناسایی و با کارشناسی و کار علمی دقیق راهکارهایی ارائه دهند.

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: تقویت ارتباطات علمی داخلی و خارجی چه در سطح اساتید و اعضای هیأت علمی و چه پذیرش دانشجویان غیر ایرانی با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و مرز مشترک با دو کشور همسایه باید از اولویت‌های دانشگاه ولایت ایرانشهر باشد.

کد خبر 5032917

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دانشگاه ولایت ایرانشهر دانشگاهیان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل دانشگاه ها هیأت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، در ابتدای این مراسم، دکتر «مسعود میرزایی شهرابی» رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در سخنان خود، جمع حاضر را نمایندگان همه دانشجویان، اساتید کارکنان دانشگاه‌های مشهد دانست که حمایت خود را از دانشجویان و اساتید ۳۸ دانشگاه آمریکایی که به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین مورد ضرب و شتم پلیس آمریکا قرار گرفته اند، اعلام کرده اند.

در بخش‌های دیگری از این مراسم، بیانیه‌های دانشجویان و اساتید حاضر در این تجمع به زبان‌های فارسی و انگلیسی قرائت شد.

دیگر خبرها

  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • وجدان بیدار دانشجویان دنیا را در دفاع از مظلوم می‌ستایم
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر