Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:03:04 GMT

جدایی 17 بازیکن از شاهین بوشهر!

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۱۵۷۰

جدایی 17 بازیکن از شاهین بوشهر!

پس از پایان رقابت های لیگ برتر در دوره نوزدهم که با سقوط شاهین بوشهر همراه شد، هنوز تکلیف این تیم برای فصل بعدی رقابت های لیگ یک مشخص نیست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شاهین زیر نظر شهرداری بوشهر شرایط خوبی را طی سال های اخیر تجربه کرد و از سال  1394 تا سال 1394 توانست از دسته دوم فوتبال کشور به لیگ برتر برسد؛ با این حال حضور این تیم بازیکن ساز که طی همین مدت مهدی قایدی را نیز به فوتبال ایران معرفی کرده بود، خیلی طولانی نشد  و این تیم دو هفته پیش از پایان رقابت ها سقوطش با مهدی پاشازاده قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا اما در شرایطی که اکثر تیم های حاضر در لیگ یک مسابقات فوتبال ایران در فصل آینده تکلیفشان را مشخص کرده اند و سرمربی خود را برای فصل انتخاب کرده اند، تکلیف شاهین کاملا نامعلوم است و 17 بازیکن فصل گذشته سفیدپوشان شاهینی نیز از جمع این تیم جدا شده اند.


ماکسیم، ابوالفضل درویشوند، غلامعلی تبار، رزاق پور، لوکا گادرانی، بحرانی، سالاری، دورقی، مصطفی احمدی، مالکی، دانیال مومنی، شریفات، مشکل پور، سلطانی مهر،  حامد محمودی، سجاد حیدری مقدم و ابوذر صفرزاده 17 بازیکنی هستند که از جمع شاهینی ها جدا شده اند و برخی از آنها تیم فصل بعدی خود را نیز انتخاب کرده اند و در تمرینات این تیم شرکت می کنند.


مهم ترین مشکل شاهین بوشهر برای ادامه حضور در مسابقات فوتبال ایران، محدودیت های قانونی برای تیمداری شهرداری عنوان شده است و در مواقعی حتی بحث تغییر مالکیت شاهین نیز ایجاد شده است ولی هنوز معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار شاهین و هواداران این تیم در فصل آینده خواهد بود !

شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است

بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد،‌ سرخپوشان تبریزی همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده هستند. - اخبار ورزشی -

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تراکتور و اینکه سرخپوشان تبریزی دوباره در راه رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر ناکام ماندند، گفت: تراکتور در این فصل هم نتایج سینوسی داشته و در هفته‌ها هم خوب نتیجه نگرفته است. با تمام مانورهایی که در مورد جذب بازیکن داده می‌شود دوباره باید حرف‌های گذشته‌ام را تکرار کنم و بگویم که تراکتور همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده است. این باشگاه هر سال اسکلت اصلی خودش را از دست می‌دهد و همین موضوع بزرگ‌ترین ضربه را به تراکتور می‌زند.

مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!

 

وی در ادامه افزود: من چشم‌داشتی برای حضور در تراکتور ندارم و نمی‌خواهم در این فوتبال فعالیت کنم، ولی معتقدم باشگاه تراکتور نیاز به افراد دلسوز دارد، آنهایی که بتوانند به تراکتور کمک کنند. آقای زنوزی به‌عنوان مالک باشگاه در این سال‌ها خیلی هزینه کرده، ولی این هزینه‌ها هیچ دستاوردی را به همراه نداشته‌ است. وقتی در پایان فصل 15 بازیکن از تراکتور جدا می‌شوند نمی‌توان توقع داشت که در فصل آینده اتفاقات خوبی رخ دهد، چون هر تیمی برای موفقیت نیاز به ثبات دارد.

ایران‌پوریان در مورد بحث‌های چند روز اخیر مبنی بر حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور و اینکه باشگاه به‌صورت موقت حمید مطهری را با صلاحدید گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده است، خاطر نشان کرد: به هر حال گل‌محمدی یک مربی پرافتخار و باتجربه است که در سال‌های گذشته هم در تراکتور حضور داشته و می‌تواند گزینه مناسبی برای هدایت این تیم باشد. البته بحث من فراتر از این مسائل است و تراکتور باید برای موفقیت ثبات تیمی داشته باشد. متأسفانه افراد دلسوز در این باشگاه حضور ندارند و همین موضوع به تراکتور ضربه زده است. شما ببینید که در این سال‌ها خیلی از بازیکنان توسط چه افرادی به تراکتور آمده‌اند.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال تراکتور همچنین یادآور شد: باشگاه تراکتور باید یک کمیته نقل‌وانتقالاتی قوی داشته باشد، کمیته‌ای که در آن افراد فنی و متخصص حضور داشته باشند تا به‌صورت دقیق روی ورود و خروج بازیکنان نظارت کنند. تراکتور در این مقطع بیشتر از هر چیزی به افراد دلسوز نیاز دارد نه آدم‌هایی که دنبال منافع فردی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن