Web Analytics Made Easy - Statcounter

عامل اصلی سرقت به عنف طلاجات در آبادان دستگیر شد.

به گزارش رکنا ، در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف منزل روز سه شنبه هفته گذشته در شهرستان آبادان بلافاصله مامورین کلانتری ۱۱ولیعصر به محل اعزام شدند.

شاکی که زن 45ساله بود اظهار داشت همسرم درخانه نبود و جاری ام که 27سال دارد و میهمان مان بود در خانه بودیم که یکدفعه 2 نفر ناشناس با صورت پوشیده شده با در دست داستن چاقو وارد خانه مان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با تهدید و زور  طلاهایم را به سرقت بردند زن میانسال گفت : جاری ام  در زمان سرقت از ترس داخل سرویس بهداشتی مخفی شد .

زن معتاد طلاهای جاری خود را به سرقت برد

مأمورین در تحقیقات از جاری زن مالباخته به نام لیلی که میهمان شان بود متوجه شدند که وی معتاد است و پس از سال ها به بهانه سرکشی به خانه جاری اش آمده و باتوجه به اینکه وی در صحنه سرقت بسیار مشکوک عمل کرده بود واظهارات ضد و نقیض داشته توسط مامورین کلانتری ۱۱به اداره پلیس آگاهی آبادان انتقال و در بازجویی های فنی به طراحی سرقت از هم عروسش اعتراف کرد و پس از اینکه جزئیات سرقت را تعریف کرد باحکم مقام قضایی روانه زندان شد.

گفتنی است شاکی جهت حفظ آبرو خویش از ادامه پرونده امتناع ورزید و تلاش برای دستگیری 2 همدست جاری زن مالباخته در دستور کار مأمورین مبارزه با سرقت های خشن پلیس آگاهی آبادان قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم رکنا منزل معتاد زندان اخبار حوادث پلیس آگاهی سرقت شیشه ای آبادان حوادث آبادان رحم نکرد اخبار خوزستان عکس فیلم کرونا ایران مرد دختر زن خواب مشهد تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در دوم اردیبهشت ماه امسال در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات در منزل و قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده، پیگیری و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند در کمتر از ۱۰ روز سارق و همدستش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرمبید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدمات فنی موفق شدند سارق و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند.

سردار حبیبی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت همراه با قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده اقرار کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: قاتل و همدستش که از سارقان حرفه‌ای بودند در بازجویی تخصصی به ۶ فقره سرقت دیگر در شهرستان‌های خرم بید و آباده نیز اقرار کردند.

او با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و مالخران نیز شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد، از شهروندان درخواست کرد از نگهداری طلاجات و وجوه نقد به مقدار زیاد در منزل و خودرو پرهیز کرده و توصیه‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • تجهیز خودرو‌ها به ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودرو
  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه