Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهناز همتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۳ هزار و ۵۶۱ تن کالا، ارزیابی و با صدور گواهی انطباق از مرز مهران به عراق صادر شده است.

وی افزود: این کالاها پس از بازرسی، نظارت بر آنها توسط کارشناسان استاندارد، از طریق مرز مهران به کشور عراق صادر شده است.

مدیرکل استاندارد ایلام اظهار کرد: بیشترین کالای استاندارد صادر شده از مرز مهران مربوط به مصالح #ساختمانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی در ادامه عنوان کرد: همچنین در طی این مدت برای تعداد ۲۱۷ فقره پرونده صادراتی بر اساس پروانه استاندارد آنها، مجوز صادرات صادر شده است.

مدیرکل استاندارد استان تصریح کرد: در ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۲۰۹ فقره آزمون تعیین ماهیت (تعیین تعرفه گمرکی) در آزمایشگاه اداره استاندارد مهران انجام شده که بیشترین آن مربوط به آهک و کربنات سدیم است.

کد خبر 5032980

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارد مرز مهران ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل مرز مهران صادر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 جواد رضویان در گفتگو با مهران غفوریان خاطره‌ای مشترک از او و رضا عطاران تعریف کرد که به درگیری رضا عطاران با مهران غفوریان بر سر اجرای دیالوگ‌ها اشاره داشت. این خاطره بامزه را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان