Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به پاس بزرگداشت نام و یاد آیت الله تسخیری (ره)، همزمان با آئین چهلمین روز ارتحال وی، نشست بین‌المللی با حضور شخصیت‌ها و اندیشمندانی از جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام (به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس)، تحت عنوان «بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های حضرت آیت الله تسخیری"رضوان الله علیه»، در محورهای ولایتمداری و انقلابی گری، مجاهدت و خستگی ناپذیری، اخلاق و معنویت، وحدت اسلامی و تقریب مذاهب اسلامی، ارتباطات اسلامی و دیپلماسی فرهنگی و علم و اندیشه برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم در روزسه شنبه، هشتم مهرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن اجتماعات حوزه ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

کد خبر 5032976

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدعلی تسخیری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وبینار مجمع جهانی صلح اسلامی محرم 99 معرفی کتاب هفته دفاع مقدس طوبی کرمانی چهل سالگی دفاع مقدس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی ویروس کرونا مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رادیو گفتگو کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای

دیگر خبرها

  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد