Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@16:13:45 GMT

وضعیت تاکسیرانان پایتخت در موج سوم کرونا

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۱۹۹۵

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران درباره وضعیت تاکسیرانان پایتخت در موج سوم کرونا ، اظهار داشت: 20 هزار ماسک قابل شست‌و‌شو توسط سازمان تاکسیرانی تهیه شده و از چند روز گذشته بین تاکسیرانان پایتخت در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه تهیه ماسک و اقلام بهداشتی برای بسیاری از تاکسیرانان مشکل است، گفت: توزیع ماسک‌های رایگان بین رانندگان طی روزهای آینده همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از انجام تست کرونا برای رانندگان تاکسی از طریق ثبت‌نام در سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان خبر داد و گفت: تست کرونا برای رانندگان با تخفیف ویژه انجام می‌گیرد و با ثبت‌نام از طریق سایت مربوطه معطلی برای انجام تست نیز بسیار اندک خواهد بود.

قنادان گفت: تاکسیرانان و خانواده آنها می‌توانند با ثبت نام در باشگاه رفاه تاکسیران از امکانات و خدمات مشاوره، معاینات پزشکی و خون‌گیری در زمینه آزمایشات آنتی‌بادی کووید 19 بهره‌مند شوند.

وی بیان داشت: هزینه تست به صورت آزاد حدود ۱۵۱ هزار تومان  است که با تخفیف 33 درصدی برای تاکسیرانان و خانواده آنها در مراکز مربوطه که در سایت باشگاه رفاه  تاکسیرانان هم ذکر شده انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی تهران در مورد آمار مسافران تاکسی در پایتخت گفت: آمار مسافران تاکسی با شیوع کرونا حدود ۵۰ درصد کمتر از قبل شده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تاکسیرانی کرونا کرونا تاکسیرانی کرونا سازمان تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام‌نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز ، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

شادی مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست 1000 دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای 1000 دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات 3 میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات 6 میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی طی 2 هفته آینده

به گزارش تسنیم، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد