Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شیشه استین گلس یک شیشه تزئینی دست ساز است که از ترکیب شیشه های برش خورده و فلز مخصوصی به نام لدکیم ساخته می‌شود. این شیشه‌های دکوراتیو کاربردهای فراوانی در بخش ساختمان دارند. در ایران برای شیشه درب ورودی لابی از این تکنیک بسیار استفاده می‌شود. شیشه استین گلس جز شیشه‌های فاخر محسوب شده و برای متمایز نمودن ساختمان و یا دکوری خاص و منحصر به فرد در محیط داخلی نیز گزینه مناسبی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاژه از ششیشه های استین گلس برای سقف های نورگیر و گنبدی شکل هم بهره می‌گیرد. گنبد شیشه ای بانه یک سقف نورگیر شیشه ای با شیشه های رنگی و پتینه شده است. این گنبد شیشه ای برای یک منزل خصوصی در شهر مرزی بانه از استان کردستان ایران ساخته شده است. طراحی ساختمان به گونه ای است که این گنبد شیشه ای از داخل خیابان هم قابل رویت می‌باشد. قطر این گنبد ۳.۸۰ متر و ارنفاع آن ۱.۳۰ متر است.

شرکت کاژه با طراحی و ساخت شیشه های استین گلس توانسته پروژه های زیادی را در سطح کشور اجرا نماید. برای بررسی این پروژه ها می‌توانید با جستجوی صفحه فیلم های پروژه کاژه در اینترنت به فیلم‌های اجرا شده این شرکت دست پیدا کرده و با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید.

شیشه استین گلس گزینه ای مناسب برای درب ورودی ساختمان

در گذشته شیشه های استین گلس یک محصول وارداتی با اندازه های از پیش تعیین شده محسوب می‌شد. به این معنی که اگر کسی میخواست ازاین شیشه ها برای درب ورودی منزل خود تهیه کند می‌بایست از فروشگاه مورد نظر شیشه را خریداری کرده و در اندازه آن درب ورودی خود رامیساخت، اما در حال حاضر با تولید این شیشه های تزئینی در ابعاد مختلف توسط هنرمندان کاژه می‌توانید در هر اندازه ای به صورت سفارشی از این شیشه ها بهرمند شوید.

سفارش شیشه استین گلس

برای سفارش شیشه استین گلس در ابعاد دلخوا میتوانید با شماره تلفن‌های مندرج در زیر تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۴۹۲۳۱۴ – ۰۹۱۲۱۵۰۹۵۱۶

آدرس سایت کاژه : www.kajeh.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5032863

منبع: مهر

کلیدواژه: دکوراسیون منزل کسب و کار قیمت پنجره کسب و کار ایران خودرو گروه صنعتی ایران خودرو صنعت خودروسازی گروه خودروسازی سایپا ایران کیش بورس کسب و کارهای اینترنتی اسنپ بانک گردشگری انتخاب رشته پالایشی یکم دکوراسیون منزل مجمع عمومی شیشه استین گلس گنبد شیشه ای درب ورودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی

از دیروز سامانه بارشی در خراسان جنوبی فعال شده که بارش باران در این ایام در نزد قدیمی‌ها به شیشه ۳۶ معروف است.

بارش ها سبب بروز خسارت در برخی از نقاط استان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر