Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی کارشناسان اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان از مناطق سیل زده در شهرستان تالش، اظهار کرد: بر اساس این بررسی‌ها ۱۰ واحد مسکونی به صورت کامل تخریب شده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ واحد مسکونی نیز نیازمند تعمیر هستند، گفت: بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی نیز دچار آبگرفتگی شده که در حال بررسی هستیم که چه تعداد نیازمند تعمیر و بازسازی و چه تعداد نیازمند اعطای اثاثیه منزل و معیشتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنیاد مسکن گیلان در ادامه با اشاره به وضعیت راه‌ها و معابر روستایی شهرستان تالش، افزود: در حال حاضر ماشین آلات در حال بازگشایی برخی مسیرها و معابر روستایی هستند.

وی با بیان اینکه ۲۵ کیلومتر از معابر ۱۰۰ روستای شهرستان تالش اعم از طرح هادی و آسفالت دچار آسیب و خسارت شده است، گفت: در مجموع به راه و منازل روستایی تالش بیش از ۱۰ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

کد خبر 5032983

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن گیلان تالش سیل ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل شهرستان تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی