Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، رئال مادرید در چارچوب دومین بازی لالیگایی خود امشب (شنبه-5مهر) از ساعت 22 و 30 دقیقه میهمان رئال بتیس است.

بتیس زیرنظر مانوئل پیگرینی 2 بازی اول خود را با برد به پایان رسانده و پس از گرانادا در مقام دوم لالیگا قرار دارد.

از این طرف رئال مادرید در اولین بازی خود مقابل رئال سوسیداد به تساوی بدون گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که با نگرانی رسانه‌های مادریدی و طرفداران در خصوص ضعف شدید گلزنی رئالی‌ها همراه بود. (در اینجا گزارش کامل در خصوص ضعف زیدان در این فصل را بخوانید)

زیدان کار سختی مقابل پیگرینی در بازی امشب خواهد داشت. مربی شیلیایی سابق مربیگری در رئال مادرید را هم دارد و می تواند حریف سختی برای مادرید به حساب آید.

*نکات کلیدی ترکیب زیدان

زیدان در بازی اول خود مقابل سوسیداد از ترکیب جالبی رونمایی کرد. در این بازی مربی رئال از اودگارد بازی داد و کاسمیرو از روی نیمکت شاهد بازی تیمش بود.

به نظر می‌رسد هافبک برزیلی می‌تواند در این بازی در ترکیب اصلی قرار گیرد  و حتی والورده به ترکیب 11 نفره زیدان برسد.

رسانه‌های مادریدی از تغییر سیستم زیدان در این بازی صحبت می‌کنند. زیدان در جدال مقابل سوسیداد از 3-4-4 استفاده کرد و در خط تهاجمی به ستاره‌های جوان خود چون رودریگو و وینیسیوس بازی داد.

اما آ.اس در این بازی پیش‌بینی کرد که ترکیب رئال مادرید به سیستم 2-4-4 تغییر پیدا می‌کند.

آ.س نوشت که رودریگو نیمکت نشین خواهد شد و کاسمیرو و حتی والورده به ترکیب اصلی زیدان خواهند رسید.

*غایبان رئال مادرید

همانطور که از گذشته مشخص بود، ادن ازارد و مارکو آسنسیو غایبان بزرگ رئال مادرید در فصل جدید به شمار می‌روند.

همچنین ادر میلیتائو نیز به این بازی نخواهد رسید.

ماریانو دیاز که زیاد هم مورد پسند زیدان قرار ندارد هم در ترکیب رئال قرار ندارد و سوال بزرگ این است که آیا لوکاس واسکز و ایسکو به این بازی می‌رسند یا خیر؟

*نتایج پیشین رئال مادرید – رئال بتیس

بتیس در 3 بازی گذشته خود مقابل کهکشانی‌ها شکست ناپذیر بوده است.

بازی آخر آنها، دیداری پایانی لالیگا پیش از دوران کرونا بود که با برد 2 بر یک بتیس به پایان رسید. دیداری که پس از ال‌کلاسیکو که با برد 2 بر صفر رئالی‌ها همراه بود اتفاق افتاد.

به نظر می‌رسد کار رئال مادرید در این بازی بسیار سخت خواهد بود و باید دید زیدان می‌تواند اولین برد لالیگایی خود را در فصل جدید بدست آورد؟

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زیدان رئال مادرید لالیگا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا

در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی اش آلیانز آره نا میزبان رئال مادرید خواهد بود.  

بایرن مونیخ و رئالی‌ها برای صعود به این مرحله از سد ۲ تیم انگلیسی آرسنال و منچسترسیتی گذشتند تا بار دیگر در مرحله نیمه نهایی حریف یکدیگر شوند. ۲ تیم در ۲۶ بازی رویارویی شان ۲۴ با در مراحل حذفی باهم رو به رو شده اند که سهم بایرن مونیخ ۱۲ برد و سهم رئال مادرید هم ۱۱ پیروزی بوده و ۳ مسابقه دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

۲ تیم تاکنون به صورت مساوی ۴۲ بار دروازه یکدیگر را باز کرده اند که در این بین رونالدوی پرتغالی با ۹ گل زده بهترین گلزن مادریدی هاست و جیوانی البر برزیلی هم با ۴ گل زده این عنوان را در بین باواریایی‌ها به خودش اختصاص داده است، اما بایرنی‌ها در هفت بازی اخیرشان مقابل رئال مادرید ۶ بار شکست خورده اند و فقط یک تساوی به دست آورده اند که مسلما شاگردان توماس توخل به همین دلیل انگیزه زیادی در بازی پیش رو خواهند داشت تا به روند ناکامی‌هایشان مقابل کهکشانی‌ها پایان دهند.

رئالی‌ها نیز با توجه به آمار خوب سال‌های اخیرشان مقابل بایرنی‌ها بازهم امیدوارند با دست پر مونیخ ترک کنند تا گام بلندی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا طی کنند چرا که کهکشانی‌ها در فصل‌های ۲۰۱۴-۲۰۱۳ و ۲۰۱۸-۲۰۱۷ با پیروزی مقابل بایرنی‌ها به فینال صعود کرد و در دیدار فینال نیز به ترتیب تیم‌های اتلتیکو مادرید و لیورپول را شکست دادند و جام قهرمانی را به خانه بردند که در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ کارلو آنچلوتی هدایت کهکشانی‌ها را برعهده داشت.

در سوی مقابل با توجه به اینکه باواریایی‌ها در بوندسلیگا قهرمانی را به بایرلورکوزن واگذار کرده اند توماس توخل و شاگردانش انگیزه زیادی دارند تا با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ناکامی در بوندسلیگا به دست فراموشی سپرده شود.

کلمنت تورپین داور فرانسوی قضاوت این دیدار حساس را برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!