Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مسئول اطلاع رسانی ستاد محرم استان تهران گفت: حرکت دسته‌های عزاداران تهرانی در روز اربعین با توجه به تاکید وزارت بهداشت مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت عزاداران حسینی ممنوع است.

روح الله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون حرکت دسته‌های عزاداران تهرانی در روز اربعین گفت: حرکت دسته‌های عزاداران تهرانی در روز اربعین با توجه به تاکید وزارت بهداشت مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت عزاداران حسینی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اطلاع رسانی ستاد محرم استان تهران اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی و عزاداران سوالات متعددی در خصوص نحوه برگزاری مراسم ایام ماه صفر به ویژه روز اربعین را دارند که در پاسخ به سوال آن‌ها باید گفت که مراسم این ایام همانند ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

وی افزود: توزیع مواد غذایی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پیاده روی در روز اربعین و تجمع در هیئت‌های عزاداری بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممنوع است.

مسئول اطلاع رسانی ستاد محرم استان تهران با بیان اینکه مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان باید در فضای باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود، خاطر نشان کرد: استفاده از ماسک برای تمامی شرکت کنندگان در هیئت‌های عزاداری الزامی بوده و مراسم هم نباید بیش از یک ساعت به طول انجامد.

در استان تهران ۲۰ هزار هیئت مذهبی وجود دارد که از این تعداد ۱۳ هزار هیئت در سامانه طوبی ثبت شدند که هفت هزار هیئت تاکنون در این سامانه ثبت نشده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین حسینی اخبار مذهبی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اربعین حسینی اخبار مذهبی حرکت دسته های عزاداران تهرانی رعایت پروتکل های بهداشتی روز اربعین استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست