Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نخستین جشنواره عکس شهر با همکاری خانه هنرمندان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه این جشنواره با موضوع مناظر شهری، هویت شهری، فرهنگ شهروندی و زندگی با کرونا و بخش ویژه فعالیت‌های شهرداری زنجان برگزار شد، گفت: این مسابقه در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار نیز تا 26 مردادماه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طی داوری انجام شده برندگان این مسابقه مشخص شدند، افزود: در بخش حرفه‌ای سینا خرم‌دل، مهدی حسنی و محمدطاها قاسمی برنده شدند.

نظری ادامه داد: در بخش موبایلی نیز رومینا فرج‌زاده، امیرحسین بیگ‌محمدی و رسول احدی به عنوان نفرات برتر و در بخش ویژه نیز محمد نظری، مهدی مرادی و سکینه محمدی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان ادامه داد: این جشنواره با همکاری شهرداری زنجان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، شورای اسلامی شهر زنجان، خانه هنرمندان زنجان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان فرهنگ ورزشی شهرداری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان سازمان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نفر از شهرستان‌ها استان به این جشنواره معرفی شدند گفت: از این تعداد ۴۰۰ نفر انتخاب شدند

بهشتی پور افزود: این جشنواره با موضوع پیشگیری اجتماعی و سطح سلامت روانی برگزار شد.

وی گفت: افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو بخش نقاشی و شعر کوتاه و متوسطه اول در بازی‌های کامپیوتری و روایتگری و هوش مصنوعی اثار خود را به جشنواره ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند