Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@18:26:14 GMT

ایجاد 20 مرکز فرهنگی در مناطق مختلف شهری اصفهان

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۲۳۲۷

ایجاد 20 مرکز فرهنگی در مناطق مختلف شهری اصفهان

ایرج مظفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و خدمت به مردم شهیدپرور اصفهان مهم‌ترین انگیزه مدیران عمرانی شهری شهرداری اصفهان است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان افزود: نام و یاد شهیدان روشنی‌بخش و مایه برکت پروژه‌های عمرانی شهر است و نامگذاری ابر پروژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی که بزرگترین پروژه احداث تقاطع و پل کنونی شهر است در این راستا بوده و پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان گامی کوچک در راستای گرامی‌داشت یاد شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست بر ایجاد زیرساخت‌های عمرانی با کاربری فرهنگی و اجتماعی برای فرهنگ‌سازی ایثار و شهادت در شهر اصفهان تأکید و عنوان کرد: مدیران و مهندسان عمرانی شهر جهادگرانه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مظفر با اشاره به فعال بودن ۲۰ پروژه مرکز فرهنگی با ابعاد متوسط با اعتباری بالغ بر ۲۴.۵ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهری، تصریح کرد: دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر است و پروژه‌های احداث مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری، احداث فرهنگسرای حصه، تکمیل بازسازی تالار هنر، بازسازی مجموعه فرهنگی باغ فدک و توسعه فضای مجموعه فرهنگی نیایش از جمله پروژه‌های عمرانی فعال مراکز فرهنگی شهر اصفهان است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: سالن اجتماعات گلستان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال تا خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران، اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر و استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری، اجرای عملیات پروژه‌ها در حداکثر ظرفیت ضروری است.

وی با اشاره به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال افزود: این پروژه با ۹۵ درصد پیشرفت به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پروژه تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان- جنت‌آباد، گلوگاه‌های اجرایی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 751134

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • سرنوشت «تلخ» کارخانه‌ای که «موزه» نشد/«ریسباف» فقط «دست به دست» می‌شود!
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد