Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد کاشفی‌فرد مدیر اجرایی هیات امنای صرفه جویی ارزی درباره جزئیات تجهیز پزشکی بیمارستان‌های جدیدالاحداث و بخش‌های تازه افتتاح شده مراکز درمانی دولتی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تجهیز مراکز درمانی دولتی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر مراکز درمانی و  بیمارستان‌های جدید الاحداث زیادی توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین تجهیزات شده‌ است، افزود: بیمارستان جدیدالاحداث بهشهر از جمله این بیمارستان‌ها است که تعداد یک دستگاه سی تی اسکن بلافاصله برای بیماران این بیمارستان تهیه و ارسال شد.

وی افزود: برای بیمارستان بهشهر ۲۹ دستگاه ونتیلاتور، ۱۰۷ عدد از انواع مانیتور ثابت، پرتابل و سانترال و ۶۰ عدد پمپ سرم و سرنگ و بیش از ۲۸۰  عدد از انواع تخت‌های ویژه، بزرگسال، نوزاد و اطفال و ... نیز  خریداری و تحویل نماینده این دانشگاه علوم پزشکی شده است.

کاشفی‌فرد خاطرنشان کرد: برای بیمارستان آیت الله خویی ارومیه  ۶۵ ونتیلاتور و بیش از ۵۰۰  عدد از انواع تخت‌ها و سایر ملزومات و تجهیزات پزشکی تهیه و ارسال شده است همچنین برای بیمارستان مرحومه صدیقیانی ارومیه علاوه بر تامین تجهیزات یک دستگاه سی تی اسکن و ام آرآی نیز توزیع کرده ایم.

مدیر اجرایی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران عنوان کرد:  به بیمارستان  نطنز یک دستگاه سی تی اسکن تحویل و برای بیمارستان‌های سقز و تالش گیلان نیز انواع ونتیلاتور، برانکارد، تخت‌های بیمارستانی، پمپ سرم و پمپ سرنگ و ... نیز ارسال شده است و تا یک ماه آینده نیز مجهز به دستگاه‌های سی تی اسکن می‌شوند.

وی  با بیان اینکه تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی برای بخش‌های تازه افتتاح شده مراکز درمانی دولتی همچون بیمارستان مسیح دانشوری و بیمارستان رازی تهران صورت گرفته است، خاطرنشان داشت: ۶۲ دستگاه ونتیلاتور جدید برای بیمارستان مسیح دانشوری و ۱۷ دستگاه ونتیلاتور برای بیمارستان رازی تهران به همراه سایر ملزومات سرمایه‌ای و مصرفی که جهت مقابله با کووید ۱۹ مورد نیاز بود، تهیه و توزیع شده است.

کاشفی‌فرد یاد آور شد: تجهیز بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی مردانی آذر تبریز نیز توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران نیز در دست اقدام است که به زودی این بیمارستان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان بیماران مراکز درمانی آموزش پزشکی هیات امنای صرفه جویی ارزی برای بیمارستان مراکز درمانی سی تی اسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بهداشت ودرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه برای خرید این دستگاه ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر زند اظهار داشت: خرید این دستگاه پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی افزود: نوبت دهی در شیفت صبح انجام می‌شود و حدود ۲۰ نفر بیمار پذیرش می‌شوند و اگر مشکل نیروی انسانی مرتفع شود نوبت دهی شیفت بعدظهر هم راه انداری خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی دیگر از نیاز‌های اساسی این مرکز درمانی را نبود دستگاه سی تی اسکن ذکر کرد.

 

دیگر خبرها

  • توسعه بهداشت ودرمان
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا