Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@09:07:01 GMT

مهمترین بازیکن السد کیست ؟

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۲۵۱۵

مهمترین بازیکن السد کیست ؟

ستاره الجزایری تیم فوتبال السد علی‌رغم وجود بازیکنان شاخصی که در این تیم حضور دارند همچنان مرد اول این تیم به شمار می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا، بغداد بونجاح، ستاره بین‌المللی الجزایری تیم فوتبال السد قطر را در میان هشت ستاره برتر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 انتخاب کرد که با 4 گل زده نقش بسیار بارزی در صعود السد به مرحله بعدی این رقابت‌ها داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فدراسیون بنا بر یک رأی‌گیری که در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده است از مردم خواسته تا نظر خود را درخصوص برترین بازیکن مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا 2020 از بین لیست 8 نفره منتخب این رقابت‌ها تا شنبه اعلام کنند.


طبق گزارش AFC ستارگان لیگ قهرمانان در مرحله گروهی از میان هشت تیم راه‌یافته به مرحله بعدی مسابقات انتخاب‌شده‌اند. ستارگان منطقه غرب آسیا علاوه بر بغداد بونجاح شامل عبدالرزاق حمدالله گلزن النصر عربستان، شجاع خلیل زاده ستاره ایرانی پرسپولیس، پدرو کنده اسپانیایی بازیکن الشباب الاهلی، جلال‌الدین ماشاریپوف  بازیکن  پاختاکور ازبکستان، امیرارسلان مطهری بهترین گلزن استقلال ایران، سلمان آل معشر بازیکن الاهلی عربستان سعودی و عبدالمجید آل سوات بازیکن التعاون عربستان هستند.


جالب اینکه با حضور ستارگانی مانند سانتی کازورلا و اکرم عفیف در میان بازیکنان السد، بونجاح بازهم درخشان بود، که موفق شد 11 بار روی دروازه حریفان خطر ایجاد کند و چهار گل به ثمر برساند و سه پاس گل را هم در سه بازی به هم‌بازیانش داد. السد اگرچه در گروه D در رده دوم قرار گرفت اما توانست عنوان بهترین خط حمله مرحله گروهی را با 14 گل به نام خود ثبت کند.
بونجاح در سال 2018 موفق به کسب جایزه بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا شد، پس از اینکه 13 گل به ثمر رساند و از این طریق به حضور السد در مرحله نیمه‌نهایی کمک شایانی کرد، او امسال نیز با به ثمر رساندن چهار گل در سه مسابقه، ازجمله دو گل در مرحله چهارم برابر العین، به درخشش خودش ادامه داده است.

السد بغداد بونجاح قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: السد بغداد بونجاح قطر لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد حسین عراقی‌زاده درباره احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: در صورتی که امسال نیز جام باشگاه‌های فوتسال در تقویم AFC محلی از اعراب نداشته باشد، به نوعی فاجعه رخ داد.

به نقل از تسنیم وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: با دست فرمانی که آقایان جلو می‌روند، یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن باعث بی‌انگیزگی باشگاه‌ها می‌شوند. آقایان از سال 1398، کرونا را بهانه کردند. این در حالی بود که در همان زمان، در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: سال قبل که بازهم بهانه‌گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند جام باشگاه‌های فوتسال امسال برگزار می‌شود. گفتند قرار است برگزاری این مسابقات در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا تصویب شود، اما تاکنون که خبری نشده است .

عراقی‌زاده در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آینده جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند، پیشنهاد خروج از لیگ برتر فوتسال را ارائه می‌کنیم و به رشته های دیگر وارد می‌شویم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900344

دیگر خبرها

  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!