Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با السد اظهار داشت: با یکی از بهترین و قوی ترین تیم های این دوره باید بازی کنیم. السد با مربی خوبش، یکی از مدعیان کسب جام است.

وی افزود: ما هم در چند دیدار اخیر نشان داده ایم به معنای واقعی یک تیم هستیم و یک ستاره داریم که آن هم پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم حریف ستارگان و بازیکنان خوب زیادی دارد که کارمان را سخت می کند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: باید تمرکز زیادی برای مهار بازیکنان السد و استفاده خوب از فرصت ها داشته باشیم. ان شاء الله بتوانیم مثل بازی قبلی که نشان دادیم تیم خوب و بزرگی هستیم، عملکرد خوبی داشته باشیم.

گل محمدی ادامه داد: خودم خیلی به بازیکنان امیدوارم. اگر باور داشته باشند می توانیم بازی را ببریم، این اتفاق رخ می دهد. امیدوارم در نهایت دیدار خوبی باشد که نتیجه اش هم به سود ما باشد.

وی درباره اینکه چه موضوعی در تیم السد وجود دارد که باید مراقب آن باشید، گفت: موارد زیادی وجود دارد زیرا ستارگان فوق العاده و در خطوط مختلف تیمی بازیکنان خیلی خوبی دارد. روی نیمکتشان هم یک مربی باهوش می نشیند و این کار را برای تمام تیم ها سخت می کند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: ما هم پرسپولیس هستیم و برای خود اهداف بزرگی تعیین کرده ایم که برای رسیدن به آنها حاضر هستیم فداکاری کرده و از جان مان بگذریم. باید با تمام وجود بازی کنیم تا سبب افتخار هواداران شویم.

گل محمدی افزود: می دانیم هواداران پرسپولیس منتظر بازی فردا و خبرهای خوب از سوی بچه های ما هستند. به همین دلیل با تمام وجود بازی می کنیم. در نشست قبلی هم گفتم یکی دو بازیکن ما با مصدومیت و حتی یکی از بچه ها با شکستگی پا بازی می کند اما برخی ها باور نکردند اما این واقعیت است.

وی ادامه داد: تیمی هستیم که بچه های آن از جان مایه می گذارند و سه چهار نفر با زور پزشکان و دارو بازی می کنند. البته این موضوع جای خوشحالی دارد زیرا نشان می دهد تیم واقعی هستیم که حاضریم برای همدیگر و هواداران جان خود را هم فدا کنیم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: السد پرسپولیس گل محمدی پرسپولیس گل محمدی السد گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند که این برای من جای سوال دارد.

به گزارش مشرق، گئورگی گولسیانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان، اظهار داشت: سپاهان برای برد به آزادی نیامده بود و آنها فقط در زمین وقت تلف می‌کردند.

وی گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند که این برای من جای سوال دارد. شاید پزشکان سپاهان در کیف خود جادویی داشتند که تا وارد زمین می‌شدند، بازیکنان آنها خوب می‌شدند.

گولسیانی افزود: ما به هفته‌های پایانی امیدوار هستیم و شک نکنید با تمام توان برای قهرمانی می‌جنگیم که بتوانیم دل هواداران را خوشحال کنیم.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به تساوی رسیدند تا پرسپولیس فرصت صدرنشین را از دست بدهد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان