Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@21:31:26 GMT

احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی در لرستان

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۲۸۳۹

احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند صعودی ابتلاء به کرونا در لرستان، گفت: با توجه به شرایط کنونی بیماری، به ستادهای استانی مدیریت کرونا اختیار داده شده تا به صورت استانی و شهرستانی نسبت به اعمال محدودیت‌های بیشتر اقدام کنند.

وی، تصریح کرد: اگر روند صعودی بیماری به همین منوال باشد، اعمال بازگشت محدودیت‌ها با شدت و گستردگی بیشتری برای مهار آن لازم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان، افزود: اعمال محدودیت‌های جدید، تعطیلی مراکز اقتصادی، بازارها، محل‌های تجمع و سایر موارد را در پی خواهد داشت.

خادمی، بیان داشت: به منظور مهار سیر صعودی ابتلاء به بیماری در استان، از مردم می‌خواهیم با جدیت و شدت بیشتر نسبت به رعایت دستور العمل های بهداشتی اقدام کنند تا بتوانیم این روند افزایشی را تحت کنترل درآوریم.

کد خبر 5033060

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا استاندار لرستان سید موسی خادمی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منوچهر کریمی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز ۱۹ اردیبهشت به مناسبت یادواره شهدای بازی دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد نمود.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ره) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 6098810

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران