Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@08:34:38 GMT

سامانه «املاک من» راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۲۸۶۲

به گزارش صدای ایران «املاک من» تازه‌ترین خدمتی است که با هدف توسعه سرویس‌های الکترونیک شهروندی در سامانه «تهران من» به شهروندان ارائه می‌شود و به وسیله این خدمت، کاربران می‌توانند از میزان عوارض نوسازی و پسماند خود و دیگر اطلاعات املاک خود آگاه شوند.   بیشتر بخوانید:   شفافیت قیمتی و کنترل بازار مسکن در بازار بورس پیش بینی بازار اجاره بها برای نیمه دوم سال 99 سرعت در وام ودیعه مسکن/ مالیات خانه های خالی
به گزارش ایرنا به نقل از اعلام روز شنبه روابط‌عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، به تازگی امکان ذخیره املاک توسط شهروندان و در اختیار داشتن اطلاعات آنها در حساب شهروندیشان در سامانه «تهران من» فراهم شده و به زودی این امکان روی آخرین نسخه اپلیکیشن تهران من نیز قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش شهروندان با ورود به سامانه «تهران من» می‌توانند در قسمت «خدمات ملک و شهرسازی»، املاک موردنظر خود را با وارد کردن شناسه ملک یا شماره پرونده شهرسازی یا با ارائه نشانی دقیق روی نقشه پیدا کنند و آن را به حساب شهروندی خود اضافه کنند.
همچنین کاربران با استفاده از داده‌هایی نظیر کد پستی، جهت ساختمان، متراژ و طبقه می‌توانند واحد مورد نظر خود را نیز به طور دقیق مشخص و پیدا کنند.
پس از افزودن املاک به حساب شهروندی، کاربران به صورت خودکار از تمامی عوارض شهرداری مرتبط با ملک مورد نظر مثل عوارض نوسازی و پسماند آگاه می‌شوند و امکان پرداخت آنلاین آنها را نیز در اختیار دارند.
همچنین می‌توانند سایر قبوض خدماتی همچون قبض آب، برق، گاز و تلفن را هم به اطلاعات ملک خود اضافه و پرداخت کنند و در صورت صدور قبضی جدید از آن اطلاع یابند.
شهروندان تهرانی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir مراجعه کنند.

پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: املاک من سامانه املاک من سامانه تهران من خانه مسکن تهران من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن گفت: سکو‌های اینترنتی برای انتشار آگهی ملزم به اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان هستند و به این سکو‌ها یک هفته مهلت داده می‌شود.

وی گفت: در جلسه‌ای که با یکی از سکو‌های بزرگ انتشار آگهی املاک داشتیم موافقت کردند تا به سامانه املاک و اسکان متصل شوند و مقدمات آن انجام شده است و تا دو روز آینده این اتصال به طور کامل برقرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن از ساماندهی افزود: یکی دیگر از سکو‌های بزرگ این حوزه با اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان برای انتشار آگهی موافقت نکرد و چنانچه این مقاومت ادامه یابد، به استناد مصوبات شورای عالی مسکن و کمیته‌هایی که شورای امنیت برگزار کرده است بخش املاک این سکو‌ها تعطیل می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی