Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشگاه اینترنتی آهن پرایس مرجع اطلاع رسانی صنعت آهن و فولاد کشور و فروش آنلاین انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی با نزدیک به نیم قرن سابقه در این حوزه است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، این روزها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به اینترنت برای عموم، جامعه به سمت رفع نیاز های خود براین بستر در حرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بستر اینترنت کمک شایانی به افرادی کرده است که دچار ضیغ وقت هستند و حضور فیزیکی برای آنها به راحتی میسّر نیست. در گذشته افراد به منظور خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود، مجبور به حضور فیزیکی در محل مورد نظر بودند و در برخی مواقع محل ارائه دهنده محصولات یا خدمات، دورتر از محل اقامت فرد بود اما هم اکنون با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و اهمیت سرعت و زمان برای بسیاری از افراد، دنیا به سمت خرید و فروش آنلاین و ارائه خدمات اینترنتی پیش می رود. امکان مقایسه سریع و کاهش هزینه های خرید و دسترسی همیشگی از مزایای خرید اینترنتی دردنیای امروز است.

با توجه به نیاز روز افزون افراد به اینترنت و خدمات آنلاین، فروشگاه آهن پرایس با هدف فروش و ارائه خدمات اینترنتی جهت سهولت در انجام مشاوره و خرید آهن الات همچون میلگرد آجدار، تیرآهن، قوطی پروفیل و ... راه اندازی گردید. فروشگاه اینترنتی آهن پرایس مرجع اطلاع رسانی صنعت آهن و فولاد کشور و فروش آنلاین انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی با نزدیک به نیم قرن سابقه در این حوزه است. با توجه به سابقه دراز مدت و نمایندگی های رسمی اخذ شده از کارخانجات بزرگ و معتبر ایران و همچنین با بکار گیری تیم های حرفه ای، بر این تلاش است تا بهترین کیفیت، قیمت و خدمات را عرضه نماید و پیروز عرصه رقابت باشد.

امکانات قابل ارائه در آهن پرایس

مجموعه آهن پرایس به منظور سهولت در انتخاب کالا توسط مشتریان، راه های ارتباطی متفاوتی را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است؛ از این رو مشتریان گرامی می توانند از طریق کانال تلگرامی و یا وب سایت آهن پرایس اقدام به بررسی و مقایسه قیمت ها کرده، سپس در صورت تمایل خرید خود را قطعی نمایند. در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید نیز کارشناسان آهن پرایس پاسخگو سوالات مشتریان به صورت تلفنی خواهند بود؛ از این رو متقاضیان می توانند با خیالی آسوده قبل از اقدام به خرید از ویژگی ها، کیفیت و قیمت محصول خود آگاهی یابند، سپس اقدام به خریدی آگاهانه نمایند.

دسترسی آسان به قیمت های تمامی کارخانجات تولیدی، ارائه اخبارو تحلیل و پیش بینی روزانه از بازارهای آهن، فولاد وبازار های موازی همچون بازار مسکن، شفاف سازی قیمت ها و ارائه نوسانات روزانه قیمت های اعلام شده توسط تولیدکنندگان از جمله کارکردهای مجموعه آهن پرایس می باشد. علاوه بر اعلام لحظه ای قیمت ها، این مجموعه امکانات متعددی را نیز برای مشتریان خود فراهم آورده است؛ از جمله جدول وزنی آهن الات، امکان دریافت پیش فاکتور آنلاین و مشاهده هزینه حمل از مبدا تا مقصد مورد نظر که به منظور سهولت در انجام سفارش مشتریان می باشد.

مزیت دیگر سایت آهن پرایس برای مخاطبان خود، امکان مقایسه قیمت های چندین کارخانه، هزینه حمل و وزن محصول بطور همزمان می باشد که ویژگی بسیار مهمی برای خریداران به شمار می آید؛ چراکه در رابطه با قیمت آهن الات موجود در بازار از جمله قیمت میلگرد ، این مقایسه موجب سهولت بیشتری در تصمیم گیری می گردد و خریداران می توانند با اطلاع از قیمت های تولیدکنندگان مختلف و بررسی و مقایسه هر محصول، با دید آگاهانه خرید خود را انجام دهند.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم سایت آهن پرایس، ارائه اطلاعات تکمیلی کارخاجات می باشد چراکه بسیاری از خریداران به دنبال کالایی برای خرید هستند ولی نمی دانند که این کالا در کدام شهر تولید شده و از کدام مبدا برای آنها ارسال خواهد شد؛ بنابراین مشتری می تواند با بررسی اطلاعات هر کارخانه اقدام به انتخاب و خرید آهن آلات خود نمایند.

مجموعه آهن پرایس چه محصولاتی را ارائه میدهد؟

آهن پرایس با دارا بودن کارشناسان فعال و متخصص در زمینه آهن آلات، اقدام به فروش انواع آهن آلات از جمله تیرآهن و هاش، میلگرد آجدار و ساده، نبشی و ناودانی، قوطی پروفیل، انواع لوله، انواع ورق از جمله ورق سیاه، ورق روغنی، ورق گالوانیزه و ... کرده است. کارشناسان این مجموعه در تلاش هستند تا با آگاهی و تجربه خود، راهنمایی های مناسبی را به مشتریان ارائه دهند تا آنها بتوانند با خیالی آسوده بهترین تصمیم را در کم ترین زمان ممکن بگیرند.

حمل و نقل کالا به چه شکل صورت میگیرد؟

یکی دیگر از امکانات مجموعه آهن پرایس، هماهنگی ماشین و ارسال بار برای مشتریان می باشد. در این مرحله به دلیل اهمیت سلامت و کیفیت بار ارسالی برای مشتریان، واحد کنترل کیفی هنگام بارگیری بر سر بار نظارت خواهد کرد. این نکته حائز اهمیت است که قبل از ارسال بار هزینه حمل با مشتریان هماهنگ می گردد تا در صورت رضایت و تأیید هزینه حمل توسط مشتری ماشین برای بارگیری آماده سازی گردد.

اقدامات آهن پرایس برای جلب رضایت مشتریان خود

در فرایند انتخاب و خرید محصول و خدمات مورد نیاز انسان همیشه چندین عامل مهم وجود دارند که تعیین کننده و تاثیر گذار بر تصمیم نهایی هستند. قیمت، کیفیت و سرعت در ارائه خدمات، برخورد و پاسخگویی مناسب، مسلما از مهمترین عوامل برای تصمیم گیری و اقدام به خرید برای مشتریان هستند. در مجموعه آهن پرایس برای تمامی این عوامل تلاش هایی بی وقفه در حال انجام است؛ بدین معنا که این مجموعه کتبا تضمین می نماید تا در صورت مغایرت بار ارسالی با صورت سفارش تأیید شده توسط مشتری، بار ارسالی را بازگردانده و تمامی مبلغ را به حساب ایشان عودت نماید. رضایت مستمر و حداکثری مشتریان تضمین کننده رشد و پیشرفت مجموعه ما در بازار امروز است و ما مشتاقانه به دنبال رشد و پیشرفت روز افزون هستیم.

با مراجعه به وب سایت آهن پرایس به آدرس www.ahanprice.com  می توانید از تمام خدمات این فروشگاه بزرگ آهن آلات بهرمند شوید و به راحتی قیمت روز آهن آلات مختلف را نمایید. اگر قصد خرید هر گونه آهن آلات از جمله میگلرد ، تیرآهن ، لوله ، نبشی ، پروفیل ، ورق و...  را دارید  قبل از هر اقدام پیشنهاد می‌شود با مشاوان آهن پرایس از طریق خط ویژه ۰۲۱۵۴۱۰۳ در ارتباط باشید تا مشاوره های لازم را در این باره دریافت کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فروش آنلاین آهن انواع آهن آلات فروش آنلاین برای مشتریان هزینه حمل قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی

شاید برای شما سوال باشد که کسب و کارهای بزرگ چگونه تبلیغات خود را مدیریت می‌کنند و همواره به دنبال جذب مشتریان جدید هستند؟ - اخبار بازار -

در پاسخ به این سوال باید گفت که تمام برندهای بزرگ از کمپین‌های تبلیغاتی کامل و جامع بهره می‌برند. به‌علاوه سعی این کسب و کارها این است که از تمام ابزارها و  هدایای تبلیغاتی  برای معرفی محصول جدید خود یا برندسازی، بهرمند شوند. در صورتی که شما هدیه مناسب، کاربردی با توجه به مخاطبان خود، انتخاب کنید؛ می‌توانید همواره در ذهن مشتریان خود قرار بگیرید. به‌علاوه برخی از گیفت‌های تبلیغاتی قابلیت آن را دارند که در کنار تبلیغات محیطی، برند شما را به نمایش درآورند. گفتنی است که در تبلیغات محیطی شاید کمتر کسی به هدایای تبلیغاتی اشاره کند. اما باید گفت که خرید برخی از هدایای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی محیطی، به صرفه‌تر بوده و در عین حال بازدهی بالاتری دارد. با ما همراه باشید تا سه هدیه تبلیغاتی کاربردی در مجموعه صبح آگهی را به شما معرفی کنیم.

تیک تاک ساعت تبلیغاتی

آیا به دنبال تبلیغات طولانی مدت و پر بازده برای برند خود هستید؟ پیشنهاد ما به شما چاپ  ساعت تبلیغاتی  است. بهتر است بدانید یکی از ارزان قیمت ترین و پرطرفدارترین محصولاتی که می‌توانید برای تبلیغات و بازاریابی انتخاب کنید، ساعت تبلیغاتی است. یکی از موثرترین ساعت‌ها، ساعت دیواری تبلیغاتی است. چرا که این هدیه یکی از ماندگارترین راهکارهای موثر تبلیغات برای مشتریان است. این ساعت شما را در ثانیه به ثانیه تبلیغ می‌کند، زیرا همه‌ی افراد در محیط‌های مختلف می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. این محصولات شامل آرم شرکت هستند و گاهی آدرس شرکت نیز روی آن ها درج می شود. از شعارهای تبلیغاتی خاص برای چاپ استفاده می کنند تا خود را بهتر در ذهن مخاطب ثبت کنند.

پیشنهاد مشاورین صبح آگهی برای ارتقای نام برند شما، خرید ساعت تبلیغاتی است. در اکثر سازمان‌ها برای ایجاد نظم و زیبایی بیشتر، از انواع ساعت تبلیغاتی در طرح و رنگ اختصاصی خود استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که طراحی و چاپ ساعت‌های تبلیغاتی طبق سلیقه مشتری و رنگ سازمانی به صورت اختصاصی انجام می‌شود. هرچه از ساعت های با کیفیت‌تری استفاده کنید، تبلیغات طولانی‌تری خواهید داشت.

خودکار تبلیغاتی تابلوی تبلیغاتی کوچک!

 

خودکار تبلیغاتی تا زمان اتمام جوهر، به عنوان یک تابلو و بیلبورد تبلیغاتی کوچک در دست مخاطب عمل کرده و تبلیغات شما را انجام خواهند داد. چاپ  خودکار تبلیغاتی  یکی از روش‌های تبلیغاتی کاربردی و معروف به شمار می‌آید که بازدهی بالایی داشته و بازگشت سرمایه را به همراه دارد. این هدیه تبلیغاتی بسیار کاربردی بوده و افراد برای نوشتن در طول روز، مکرر از آن استفاده می‌کنند. چاپ روی خودکار تبلیغاتی اهمیت ویژه‌ای دارد. خودکار تبلیغاتی صبح آگهی با به کارگیری به روزترین متد چاپی و استفاده از بهترین متریال و با به صرفه‌ترین قیمت تولید می‌شود. شما می‌توانید از انواع خودکار تبلیغاتی پلاستیکی و خودکار تبلیغاتی فلزی برای تبلیغات ارزان خود استفاده کنید. اگر به دنبال هدیه‌ای لاکچری هستید می‌توانید خودکارهای نفیس را خریداری کنید. خودکارهای تبلیغاتی دارای انواع متنوعی هستند که هر برند با توجه به بودجه و هدف تبلیغاتی، می‌توانند از میان آن‌ها انتخاب کند.

ساک دستی یا بیلبورد سیار؟

ساک‌دستی از هدایای پرکاربرد اما ارزان قیمت تبلیغاتی محسوب می‌شود که درواقع یک بیلبورد متحرک در دست مخاطبان شماست. این هدیه تبلیغاتی می‌تواند به راحتی نام برند و رنگ سازمانی شما را در دید افراد زیادی قرار دهد. شما سایر هدایای تبلیغاتی برند خود را داخل ساک دستی گذاشته و به مخاطبان و مشتریان اهدا کنید. این کار کمک بزرگی به بازاریابی شما می‌کند چراکه افراد راحت‌تر وسایل خود را حمل می‌کنند و نام برند شما را به خاطر می‌سپارند. این کیسه‌های تبلیغاتی از سایز و جنس‌های متفاوتی تهیه و تولید می‌شوند که با توجه به نیاز و نوع کاربرد آن می‌توانید از بین انواع آن انتخاب کنید. این هدیه تبلیغاتی علاوه بر کاربردیبودن، طول عمر و ماندگاری بالایی دارد؛ به همین دلیل مدت زمان بیشتری نزد مخاطب شما باقی مانده و نام برند شما را تبلیغ می‌کند. اگر به دنبال تبلیغ ماندگار هستید ساک دستی تبلیغاتی را فراموش نکنید. صبح آگهی ارائه دهنده انواع چاپ ساک دستی تبلیغاتی می‌باشد.

مزایای خرید هدایای تبلیغاتی

استفاده از هدیه تبلیغاتی دارای مزایای بسیار زیادی برای برند و کسب و کار شماست. اولین مزیت این است که به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی شما عمل می‌کند. این هدایا دارای قیمت مناسب و کیفیت بالایی بوده و بسیار کاربردی هستند. این هدایا نشان دهنده‌ی حس احترام شما به مشتریان هستند. همچنین، ارائه‌ی هدیه تبلیغاتی می‌تواند باعث ایجاد ارتباط با مشتریان شده که این امر باعث افزایش وفاداری و تعامل بیشتر و در نتیجه افزایش فروش می‌شود. این هدایا امکان بازگشت سرمایه را به مجموعه‌ی شما فراهم می‌کنند.

سفارش هدایای تبلیغاتی کاربردی صبح آگهی

انتخاب این هدایای تبلیغاتی بسته به برند شما، بازار هدف ، بودجه و حتی محیط کاری می‌تواند متغیر باشد. موارد ذکر شده از رایج ترین و محبوب ترین هدیه‌های تبلیغاتی با قیمت مناسب محسوب می‌شوند و ماندگاری و کاربرد آن‌ها در طول زمان شما را در ذهن مخاطب ثبت می‌کند. اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی هستید که در هر زمان و شرایطی کاربردی باشد، می توانید برای سفارش خود با مشاورین و کارشناسان فروش در صبح آگهی در تماس باشید. شما می‌توانید تصاویر، شعار تبلیغاتی و لوگوی خود را بر روی این هدایا به صورت منحصر به فرد چاپ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه‌ی سفارش انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه به سایت صبح آگهی مراجعه کرده و از انواع مدل‌های موجود دیدن کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • فروش اینترنتی دارو
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد