Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد نظری روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه تیم ارزیاب برای بررسی خسارات احتمالی زلزله، به شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان اعزام شده اند اما تاکنون گزارشی از خسارت به دست ما نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون تمام نیروهای امدادی استان در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: این استان آمادگی خود را برای اعزام کمک به استان همسایه (گلستان) نیز اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترک خوردگی های جزئی منازل روستایی در مانه و سملقان

فرماندار مانه و سملقان هم گفت: در بخش مرکزی این شهرستان، گزارش هایی از ترک خوردگی جزیی برخی منازل روستایی گزارش شده است.

محمودرضا معموری اظهار داشت: تاکنون گزارش دیگری از وراد آمدن خسارت از ناحیه این زلزله دریافت نشده است اما اعضای مدیریت بحران شهرستان آماده باش هستند.

وی افزود: بخش مرکزی مانه و سملقان هم‌مرز با کانون زلزله در شهرستان مراه تپه است و ما برای ارسال کمک به این شهرستان اعلام آمادگی کرده ایم اما اعلام شده نیازی به کمک های ما ندارند.

صبح امروز، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر منطقه مراوه تپه در استان گلستان را لرزاند که این زلزله در برخی از نواحی همجوار با آن منطقه در خراسان شمالی هم احساس شد.  

برچسب‌ها بجنورد اختلال استرس پس از حادثه مدیریت بحران خراسان شمالی گلستان مراوه تپه زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد اختلال استرس پس از حادثه مدیریت بحران خراسان شمالی گلستان مراوه تپه زلزله بجنورد اختلال استرس پس از حادثه مدیریت بحران خراسان شمالی گلستان مراوه تپه زلزله اخبار کنکور مانه و سملقان خراسان شمالی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: دیروز با پیش بینی مناسب و هشدارهای لازم روستاها تخلیه ‌و ساکنان آنها در جایی اسکان داده شدند. بعد از شکستن بند خاکی مشکلی به مردم و خسارت جانی نداشتیم که در کنار این بارش الهی جای شکر دارد.

محمدعلی آخوندی‌ در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با تعدادی از مدیران استانی که در شهرستان حضور داشتند تشکیل‌ و نیازهای دستگاه‌ها و وضعیت مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های استانی نسبت به تامین و اعزام ماشین آلات عمرانی اقدام شد ‌و امدادرسانی و تخلیه آب منازل و واحدهای تجاری در سطح شهر حاجی‌آباد و روستاها صورت گرفت.

آخوندی گفت: در حال حاضر باران بند آمده و شرایط برای کارهای امدادی فراهم است، اما در جاده، سیلاب وجود دارد و همکاران راهداری در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ‌اظهار کرد: برنامه ریزی انجام گرفت که تمام دستگاه‌ها و ماشین‌آلات برای همکاری حضور پیدا کردند و در محل فرمانداری ستاد زده شد و شرایط به صورتی پیش آمد که بتوانیم که حداکثر استفاده را از امکانات موجود در کنار امکانات اعزامی مرکز استان داشته باشیم.

آخوندی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین به منطقه اعزام شده است، گفت: محورهای مواصلاتی و عشایر بیشتر خسارت دیدند و در زیرکوه بخش قنوات در دام خسارت دیده و بخشی از آبگرفتگی مناطق مسکونی شهری و روستایی را در برداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد