Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده «پتروشیمی‌ها» و «قاچاق کالا و ارز» این هفته در دستور کار کمیسیون اصل ۹۰ قرار دارد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، نصرالله پژمانفر با اشاره به جلسات هفته جاری کمیسیون اصل 90 مجلس، گفت: پرونده‌های متعددی در حال بررسی و رسیدگی است، تدوین و نهایی شدن این پرونده‌ها پیچیدگی‌های خاص خود را دارد با این حال تلاش شده تا در جلسات این هفته سه موضوع در دستورکار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از گزارش‌هایی که در حال آماده شدن است، پرونده  مشکلات مالیاتی، تولید و توزیع محصولات پتروشیمی‌ها است که در نشست‌های گذشته به آن پرداختیم، اکنون باید گزارش‌های متعدد  آن جمع‌بندی، بررسی و نهایی شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موضوع دیگری که در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت، مسئله قاچاق کالا و ارز بود، گزارش این موضوع نیز در حال آماده شدن است تا در صحن کمیسیون مورد ارزیابی نهایی قرار گیرد.

پژمانفر خاطرنشان کرد: بحث‌های دیگری نیز در کمیسیون وجود داشت اما به دلیل پیچیدگی کارها گزارش آن‌ها هنوز نهایی نشده است، با این حال در صورت نهایی شدن مباحث و گزارش‌ها، رسیدگی به سایر بحث‌ها در دستور کار کمیسیون قرار می‌گیرد.

طبق اعلام کمیسیون اصل 90، اعضای این کمیسیون روزهای یکشنبه و سه شنبه 6 و 8 مهرماه جلساتی خواهند داشت.

انتهای پیام/4133

منبع: آنا

کلیدواژه: نصرالله پژمانفر کمیسیون اصل ۹۰ پرونده پتروشیمی ها کمیسیون اصل 90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

اوگفت: ماموران بلافاصله کامیون را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد حامل ۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان