Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمتی گفت: نیروهای مسلح از اول تحریم بودند و در حال حاضر به اوج خود رسیده است. ما از ابتدای جنگ خود را با تحریم وفق دادیم، و امروز قدرت های موشکی، زمینی، دریایی و هوایی نیروهای مسلح حاصل نگاه به درون، اعتماد به جوانان و کار جهادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین نعمتی، فرمانده تیپ مکانیزه  38 ذوالفقار کرمان در گفتگو با راه آرمان با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور دلاورمردی ملت بزرگ ایران و شهدای عزیز است، اظهار کرد: دفاع مقدس باعث ایجاد خودباوری شد که این در گذشته مرتب به جوانان و ملت ما  القا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفاع مقدس باعث شد تا نبوغ و استعدادهای بالقوه به بالفعل برسد

وی گفت: دولت مردان، جوانان و ملت به این باور رسیده بودند که کارهای اساسی و درست باید خارجی ها انجام دهند اما جمهوری اسلامی و دفاع مقدس زمینه ای ایجاد کرد که نبوع و استعدادهای بالقوه به بالفعل رسید و خودکفایی حاصل این ایجاد ایده و انگیزه ای بود که منشا آن معمار بزرگ انقلاب امام (ره) بود که این قدرت و جرأت را به ملت ما داد.

فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار کرمان بیان کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشان داد که با قدرت ایمان و اعتقاد به خدا ی متعال و قدرت جوانان و  تدبیر و تعهد و اقدام انقلابی و جهادی  می توان در مقابل قدرت های مادی تمام دنیا ایستاد.

نعمتی عنوان کرد: وقتی تمام جهان از شرق و غرب در مقابل ایران صف آرایی کردند در 8 سال دفاع مقدس این قدرت ایمان و اعتقاد بود که  با رهبری حکیمانه  و الهی حضرت امام (ره) و جانفشانی ملت این قدرت ها هیچ موفقیتی پیدا نکردند و در نتیجه امام فرمودند: ما در جنگ، ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکستیم.

امروز سپاه، ارتش و سایر نیروهای مسلح در اوج قدرت در خاورمیانه حرفی برای گفتن دارند

وی با توجه به فرمایش حضرت آقا در رابطه با دفاع مقدس می فرمایند: جنگ را یک گنج بنامیم تا چقدر بتوانیم از این گنج استخراج کنیم،ابراز کرد: به هر صورت پیروزی در دفاع مقدس ادامه پیروزی های انقلاب اسلامی است که یکی از کمترین پیروزی ها نتایج دفاع مقدس در سازمان نیروهای مسلح است.

فرمانده تیپ مکانیزه  38 ذوالفقار کرمان گفت: همانطور که حضرت آقا فرمودند: ارتش و سپاه بعد از شرایط انقلاب یک نهاد نوپا بودند و امروز سپاه و ارتش و سایر نیروهای مسلح در اوج قدرت در خاورمیانه در مقابل مستکبرین و ابرقدرتها حرفی برای گفتن دارند و همچنین دارای پاسخگویی و قدرت بالایی هستند.

نعمتی افزود: سپاه پاسداران که روزی نهادی نوپا بود امروز دارای سازمان منسجم و تجهیزات عالی با سازمان نیروی زمینی و سازمان هوا فضا  و دریایی و قدرت نیروی قدس سپاه در سطح خاورمیانه و جبهه مقاومت حرفی برای گفتن دارد.

ما امروز در مقابله با کرونا با تمام تجهیزات در خط مقدم ایستاده ایم

وی ادامه داد: وقتی سپاه پهباد پیشرفته  آمریکا را شکار و ساقط  و عین الاسد را بمباران می کند هیچ کدام از نیروهای فرامنطقه قادر به پاسخگویی متقابل نیست و همین که امروز کشور ما در امنیت است حاصل رهبری حکیمانه امام (ره)، خون هزاران شهید، خانواده معظم شهدا و ایثارگران  و در راس همه عنایت خداوند بزرگ و متعال است که این پیروزی ها و موفقیت ها وجود داشته و دارد و همینک نیز در شرایط کرونایی این روحیه جهادی و بسیجی  در صف مقدم جنگ با بعثی ها با ماسک ضد شیمیایی و امروز در مقابل ویروس کرونا با تجهیزات کامل در خط مقدم ایستاده ایم.

فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار کرمان بیان کرد: همه ملت و جامعه پزشکی در مقابل این دشمن  با وجود تحریم های ظالمانه و کمبود منابع مالی ایستاده اند و این در حالی است که یکی از موفق ترین کشورها در بحث مقابله با کرونا هستیم.

نعمتی اذعان کرد: با این تحریم های ظالمانه که دشمن برای ملت شریف ایران قرار داده با خودباوری و اعتماد به جوانان الحمدالله کشور راه خود را پیدا کرده و در حال پیشروی است و امید که در آینده نیز پیروز و  موفق خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نباید هیچ وقت ایثارگری تمام اقشار ملت که بار جنگ را تحمل کردند و کسانی که همه امروز در مقابله با استکبار جهانی چه در نیروهای مسلح چه در صنعت و بیمارستان ها و کلیه کسانی که  شرایط سخت کنونی را تحمل می کنند فراموش کنیم و باید قدردان خداوند متعال و ملت بزرگ ایران باشیم.

قدرت های موشکی و نظامی ما حاصل نگاه به درون و اعتماد به جوانان و کار جهادی است

فرمانده تیپ مکانیزه  38 ذوالفقار کرمان تصریح کرد: نیروهای مسلح از اول تحریم بود و در حال حاضر به اوج خود رسیده است ما از ابتدای جنگ خود را با تحریم وفق دادیم،و امروز قدرت های موشکی، زمینی، دریایی و هوایی نیروهای مسلح حاصل نگاه به درون، اعتماد به جوانان و کارجهادی است.

نعمتی بیان کرد: اگر این ایده خوداتکایی و خودباوری و روحیه جهادی در مسئولین ما به منصحه ظهور برسد و آن را در عمل اجرایی کنند ما از کلیه تحریم ها عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده تیپ مکانیزه اعتماد به جوانان ذوالفقار کرمان قدرت های موشکی نیروهای مسلح قدرت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است