Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی ساداتی روز شنبه در دیدار با روسای کمیته امداد امام خمینی (ره) شمیران و منطقه ۳ تهران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران، ضمن قدردانی از فعالیت‌های این نهاد، بر لزوم خدمات‌رسانی شایسته به نیازمندان با توجه به شرایط کرونا و فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: انتظار داریم کارکنان ادارات شهرستان کمال همکاری در این طرح را داشته باشند تا علاوه بر فیض معنوی شخصی، شاهد کاهش سطح نیازمندان منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی کشور تحت‌ تاثیر تحریم‌های ظالمانه و همچنین شیوع بیماری کرونا قرار گرفته و بسیاری از مشاغل و معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده است، لذا می‌طلبد هر شهروند بنا بر احساس مسئولیت اجتماعی خود و عمل به توصیه‌های دین شریف اسلام، انفاق و نیکوکاری را فراموش نکند.

این مقام مسئول اظهار داشت: شمیرانات از خیران نیک‌اندیش فراوانی بهرمند است که در زمینه‌های آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و ... کمک‌های چشمگیری داشته و همچون بازوانی توانمند یار و یاور مردم و دستگاه‌های دولتی هستند. بی‌شک حمایت این بزرگواران تاثیر بسزایی در ارائه خدمات به شهروندان دارد که امید است همواره تداوم یابد.

حسن محمدی میهنی نیز ضمن ارائه گزارش از اقدامات و فعالیت‌های های حمایتی این نهاد، گفت: تمام اهتمام خود را برای تبیین فرهنگ انفاق و مشارکت بیشتر شهروندان به کار می‌گیریم.

به گفته این مقام مسئول، علاقمندان به پیوستن به طرح اکرام محسنین و پویش "نذر سلامتی با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در ماه" در راستای حمایت از ایتام و نیازمندان می‌توانند به آدرس آدرس: تهران، میدان نوبنیاد، نبش کوچه ششم، اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شمیرانات و منطقه ۳ مراجعه و یا با شماره تماس: ۰۹۱۲۵۵۹۶۹۹۵ تماس حاصل فرمایند.

بر اساس این گزازش، آمار کودکان نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شمیران و منطقه ۳ تهران به دلیل اینکه برخی از فرزندان شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان را نیز حمایت می‌کند، به ۳ هزار نفر می‌رسد.
در حال حاضر ۷۵۰ حامی مشخص در طرح اکرام شمیرانات ثبت‌نام کرده و افرادی به صورت متفرقه نیز به کودکان تحت پوشش این طرح کمک‌رسانی می‌کنند. 

برچسب‌ها مسئولیت اجتماعی شمیرانات کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسئولیت اجتماعی شمیرانات کمیته امداد امام خمینی ره مسئولیت اجتماعی شمیرانات کمیته امداد امام خمینی ره اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است