Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@03:03:42 GMT

مرکز تحقیقات کروز یکی از نقاط قوت این مجموعه است

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۳۷۲۹

مرکز تحقیقات کروز یکی از نقاط قوت این مجموعه است

علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی به همراه چند تن از مشاوران خود از سایت شماره 2 شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد.
در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های مختلف همراه بود، جدی و سایر همراهان با نحوه فعالیت‌ها و مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جدی در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: کروز مجموعه ای با عملکرد مناسب است و مرکز تحقیقات آن یکی از نقاط قوت به شمار می رود که با توانمندی در طراحی و ساخت توانسته خلاء هایی که در صنعت قطعه سازی شاهد هستیم را برطرف کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیریت هدفمند، کروز را به یک شرکت موفق تبدیل کرده است، تصریح کرد: نمایندگان ملت دوره یازدهم اعتقاد دارند که اگر نقش بخش خصوصی در صنعت خودروسازی و قطعه سازی پررنگ شود، این صنعت موفقیتش دو چندان خواهد شد. از رو همه باید همت کنیم تا این صنعت قابل رقابت با بازارهای جهانی شود 
نماینده مردم شیروان نوآوری یکی از ضرورت های صنعت قطعه سازی است، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی برای حفظ بازار باید رضایت مشتری و کیفیت و خدمات پس از فروش را همیشه باید مد نظر قرار دهد، از این رو تقویت و کمک به بخش خصوصی در این صنعت باید در دستورکار متولیان قرار گیرد.

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس نقاط قوت قطعه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، امیر رضا رجبی با حضور در این مجموعه از توانمندی‌های مجموعه کشت و صنعت جوین نظیر کارخانه اسید سیتریک، کارخانه قند چغندری، واحد تولید بذر، واحد فناوری‌های نوین و دیگر قسمت‌های این شرکت بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: این مجموعه باعث افتخار استان و کشور است که با سابقه طولانی در کشاورزی و صنعتی به حوزه فن آوری‌های نوین در توسعه تکنولوژِ قدم گذاشت.

 مدیرکل صمت خراسان رضوی افزود: این مجموعه در گذشته نمانده و با استفاده از تکنولوژی روز به سوی آینده حرکت می‌کند و این مهم راز ماندگاری این شرکت بزرگ است.

دیگر خبرها

  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • تولد گوزن زرد ایرانی در خرم‌آباد/ کشت و صنعت بزرگترین سایت خصوصی تکثیر و پرورش کشور
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله
  • آغاز حراج گسترده سکه از ۱۷ اردیبهشت در مرکز مبادله
  • آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله+ شرایط