Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@05:43:36 GMT

مراسم قرعه‌کشی لیگ والیبال بانوان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۳۸۳۱

مراسم قرعه‌کشی لیگ والیبال بانوان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (شنبه) به ریاست وحید مرادی مشاور رئیس فدراسیون و با حضور میلاد تقوی دبیر فدراسیون و شهرام عظیمی سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه دبیر فدراسیون از باشگاه‌هایی که با وجود شرایط سخت اقتصادی در مسیر پیشرفت ورزش بانوان گام برداشتند، تشکر کرد.

قرعه کشی لیگ برتر با حضور ۹ تیم سایپا، ذوب‌آهن، باریج‌اسانس، پیکان، سروقامتان بابل، اطلس تهران، ستارگان فارس، اکسون و شهرداری قزوین برگزار شد که ۴ تیم سایپا، ذوب آهن، باریچ اسانس و پیکان تهران که به ترتیب در لیگ فصل قبل در رده‌های اول تا چهارم بودند در این فصل بدون قرعه کشی در جدول قرار گرفتند و 5 تیم دیگر براساس قرعه‌کشی در جدول قرار گرفتند.

طبق تصمیمات انجام شده در جلسه قرعه‌کشی، ۱۲ مهرماه آخرین مهلت ثبت قرارداد بازیکنان در کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات تعیین شد.

لیگ برتر بانوان از اول آباه‌ماه آغاز خواهد شد.

در مراسم قرعه‌کشی، نماینده تیم سروقامتان بابل حضور نداشت.

برنامه هفته اول لیگ برتر بانوان متعاقبا اعلام خواهم شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال بانوان لیگ برتر قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دور رفت لیگ روئینگ و اسلالوم، دور برگشت این رقابت‌ها به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
این رقابت‌ها در بخش آقایان ۱۷ اردیبهشت و در بخش بانوان ۱۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
دور برگشت لیگ روئینگ و اسلالوم در دو مرحله صبح و بعدازظهر پیگیری می‌شود.
تاکنون در جدول رده بندی این رقابت‌ها تا پایان مرحله‌ی اول و دوم در رشته‌ی روئینگ تیم‌های دانشگاه آزاد در بخش بانوان و آقایان صدرنشین هستند و در رشته‌ی اسلالوم در بخش بانوان آرکا اصفهان و بحر گستر فارس مشترکا اول و ملوان نداجا در بخش آقایان در جایگاه نخست قرار دارند.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد