Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: هاشم‌زاده در زمان بازیکنی و در زمان حضور در کادر فنی تیم ملی همیشه از جایگاه خاصی در فوتسال ایران برخوردار بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد ناظم الشریعه با اشاره به جدایی محمد هاشم زاده از کادرفنی تیم ملی فوتسال گفت: هاشم زاده فرد شناخته شده‌ای در فوتسال ایران است و از زمان بازیکنی تا رسیدن به کادرفنی تیم ملی از جایگاه خاصی برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در چند سال اخیر وی به عنوان دستیارم در تیم ملی تلاش بسیار زیادی داشت و اکنون از جدایی‌اش احساس خلا می کنم. هاشم زاده در مسائل فنی و در ارتباط موثر با بازیکنان نقش پر رنگی داشت. او قطعا این تصمیم سخت را به دلایل متفاوتی گرفته و مسائل مالی هم بخشی از آن بوده است. با وجود ناراحتی زیادی که بابت عدم حضورش در تیم ملی دارم، اما از صمیم قلبم آرزوی موفقیت برایش دارم. امیدوارم با بهتر شدن شرایط در آینده‌ای نزدیک مجددا شاهد حضور هاشم زاده در تیم ملی باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره احتمال اضافه شدن مربی دیگری به کادر فنی تیم ملی، گفت: تا این لحظه هیچ چیز قطعی نیست. باید با رییس کمیته فوتسال نشست مشترکی داشته باشم و کلیه جوانب را بررسی کنیم. پس از آن می‌توانیم درخصوص استفاده از فرد جدید در کادرفنی تیم ملی فوتسال تصمیم گیری کنیم.

ناظم الشریعه با اشاره به اخبار منتشر شده درباره احتمال قطع همکاری وی با تیم ملی فوتسال ایران، تصریح کرد: تیم ملی در شرایط حساس اعزام به ازبکستان و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قرار دارد، با این حال در برخی موارد شاهد انتشار گمانه زنی‌های خلاف واقع هستیم. با وجود همه کم و کاستی‌هایی که در برخی موارد وجود داشته، اما در برهه حساس کنونی هیچگونه تصمیمی برای قطع همکاری با تیم ملی ندارم. ما محکوم به ادامه روند چندین ماه اخیر هستیم و تا کسب نتیجه مطلوب در جام ملت های آسیا و صعود به جام جهانی این راه ادامه خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال محمد ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال هاشم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان این رقابت‌ها به تمجید از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران پرداخت و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران به سلطه خود بر آسیا ادامه داد. جای این تیم همیشه در اوج و قله است.

همچنین در پستی دیگر نوشت: ایران پادشاه آسیا است و برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد.

کد خبر 6091281

دیگر خبرها

  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل علی اصغر حسن زاده به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-3 ایران)
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • جام ملت های فوتسال آسیا| صعود سخت ایران به فینال با ضربات پنالتی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن