Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: با تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در اقدامی اطلاعاتی از برنامه‌ریزی دو قاچاقچی برای جابه جایی یک محموله به استان‌های مرکزی کشور مطلع شدند. 

 وی افزود: با مراقبت‌های نامحسوس ماموران انتظامی، دو دستگاه خودرویی که قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌دادند، در یکی از محورهای مواصلاتی استان فارس شناسایی و با همکاری با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان تحت تعقیب قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در عملیاتی هر دو دستگاه خودرو توقیف و دو قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند و در بازرسی انجام شده 122 کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در یکی از خودروها جاساز شده بود، کشف شد. 
 
سردار مفخمی شهرستانی با بیان برنامه‌ریزی پلیس استان مرکزی در اجرای طرح‌های پیشگیرانه ورود مواد مخدر به استان‌های مرکزی کشور بیان داشت:‌ دو قاچاقچی دستگیر شده در این عملیات با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضائی معرفی شدند.

  فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری 4 توزیع کننده عمده مواد مخدر و کشف 3 کیلو و 700 گرم تریاک در بازرسی از محل این افراد در ساوه اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در تحقیقاتی از نگهداری و جاسازی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از سوی چهار توزیع کننده عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز کردند. 

 وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران، سرانجام محل فعالیت افراد مورد نظر شناسایی و با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، به محل اعزام و سرانجام موفق شدند با انجام عملیاتی، هر 4 توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر کنند. 
 
به گفته وی در بازرسی از محل اختفای متهمان مقدار 3 کیلو و 700 گرم تریاک کشف شد و متهمان دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر تریاک دستگیری شناسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه