Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اسماعیل بایبوردی، فرماندار آران و بیدگل روز شنبه ۵ مهر گفت: واحدهای صنفی متخلف امسال نزدیک به ۱۵۰ میلیون ریال با ثبت هفت مورد تخلف از گشت و بازرسی ۸۴ واحد صنفی، جریمه شدند. گشت و بازرسی‌ها شامل واحدهای لوازم آرایشی و بهداشتی، دخانیات، نهاده‌های دامی، سموم، داروخانه‌ها، فروشگاه‌ها از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان در ۶ ماهه نخست سال‌جاری گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تشکیل ۹ پرونده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۲ فقره آن مربوط به قاچاق موتورسیکلت و مابقی در حوزه قاچاق چوب بوده است. کشفیات فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در ۶ ماهه نخست سال‌جاری پنج هزار نخ سیگار قاچاق، سه هزار قطعه تجهیزات دریافت ماهواره، تعدادی عتیقه‌جات، ۲ هزار عدد ترقه و سه دستگاه موتورسیکلت بوده است. در راستای رفع موانع تولید و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، با توجه به افزایش قیمت الیاف و نخ مورد نیاز واحدهای تولید فرش ماشینی در آران و بیدگل، بازرسی از این واحدها انجام و ۲ انبار به دلیل ثبت نشدن در سامانه جامع انبارها و جلوگیری از قاچاق کالا با تشکیل پرونده، تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شده است.

بایبوردی در ادامه اظهار داشت: یک تن و ۳۷۵ کیلوگرم چوب و ۲۲ تن سویای قاچاق به عنوان نهاده دامی در ۶ ماهه نخست سال‌جاری در این شهرستان کشف و ضبط شده است. قاچاق کالا یک ابرچالش برای اقتصاد کشور است و با وجود برخی اجناس و برندهای خارجی در ایران، قاچاق کالا می‌تواند دامنه گسترده‌ای داشته باشد و ضمن ایجاد اشتغال کاذب، زمینه‌های ورشکستگی صنایع داخلی کوچک و بزرگ را فراهم کند.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر و بیش از ۸۰۰ واحد تولیدی، در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

کد خبر 552322 برچسب‌ها قاچاق - قاچاقچی استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قاچاق قاچاقچی استان اصفهان آران و بیدگل قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ارسلان خادمیان، از کشف ۱۰ تن و نیم چوب قاچاق در گچساران خبر داد و اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر (ع) شهرستان گچساران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی این شهرستان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی کامیون بنز مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه، در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب این منابع توسط سودجویان، مبارزه و برخورد قانونی و جدی با این اخلالگران در دستور کار است و شهروندان می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747468

دیگر خبرها

  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران