Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی از پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه خبر داد و گفت: بر اساس آخرین تصمیمات، هفتم مهرماه آخرین فرصت برای ثبت نام داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی اعلام شده است.

بخشعلی معصومی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور و با توجه به محدودیت‌هایی که بر اثر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده، دانشگاه پیام نور با خدمات متنوعی که برای دانشجویان خود و علاقه مندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه در نظر گرفته است، می‌تواند یک انتخاب درست و آینده‌دار برای جوانان عزیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که 29 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور در سطح استان با تنوع بیش از 100 رشته در مقطع کارشناسی آماده ارائه خدمات به دانشجویان و علاقه مندان به ادامه تحصیل هست، گفت: جهت رفاه دانشجویان و بر اساس بخشنامه‌های سازمان مرکزی، از ترم جاری برای هر یک از دانشجویان یک نفر پشتیبان تعریف شده است.

وی با اشاره به این‌که هیچ دانشجویی در این دانشگاه دغدغه پرداخت شهریه ندارد، گفت: دانشجویان می‌توانند فقط با یک بار مراجعه به بانک طرف قرارداد دانشگاه برای کل مدت زمان تحصیل خود در هر ترم وام شهریه دریافت کنند و با کارمزد 4/1 نسبت به عودت آن اقدام کنند.

معصومی، تسهیلات فراهم شده برای دانشجویان این دانشگاه را بسیار مناسب دانست و افزود: در راستای تکریم دانشجویان و توجه به اقشار کم برخوردار جامعه، در قالب طرح‌های ویژه، دانشجویان محروم و کم برخوردار توسط دانشگاه بورسیه تحصیلی خواهند شد و بدهی دانشجویان ورودی سال‌های 97 و قبل از آن که به علت مشکلات شهریه اقدام به ثبت نام نکرده بودند، بخشیده می‌شود و تا دی ماه فرصت دارند که از مزایای این طرح با مراجعه به دانشگاه و ثبت نام و انتخاب واحد، بهره مند شوند.

وی در این خصوص اضافه کرد: پشتیبان، موظف است از شروع ترم تا پایان آن با دانشجو در ارتباط بوده و در صورت وجود هرگونه مشکل نسبت به رفع آن اقدام کند تا دانشجویان بتوانند با آسایش نسبت به حضور در کلاسهای الکترونیکی دانشگاه و آموزش لازم اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان، لزوم برنامه ریزی دقیق و پاسخگو بودن تمامی قسمت‌های دانشگاه به دانشجویان، گفت: از همه دانشجویان می‌خواهیم، در صورت وجود هر نوع مشکل، به مسئولان مرکز یا واحد تحصیلی خود اطلاع دهند تا در اسرع وقت مرتفع شود.

وی گفت: دانشگاه پیام نور بر اساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رتبه یک آموزش الکترونیکی در بین دانشگاه‌های کشور بوده و امیدواریم علاقه‌مندان با در نظر داشتن کیفیت آموزشی متفاوت این دانشگاه، به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور و پیگیری اخبار موفقیت های آن در سطح استانی و ملی، نسبت به ثبت نام خود از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، قبل از اتمام زمان اعلامی اقدام کنند.

بر اساس این گزارش؛ با توجه به نزدیک شدن به پایان زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور، معصومی از همه علاقه مندان به تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور خواست تا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

طبق اعلام مراجع رسمی حدود 30 درصد از قبولین دانشجویی در مقاطع تحصیلات تکمیلی و آزمون‌های وکالت و استخدامی کشور، از بین فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور است و دانشجویان و علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاع از هرگونه مزایای تحصیلی در دانشگاه پیام نور به آدرس سایت دانشگاه، eaz.pnu.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های بخش‌های مختلف دانشگاه مندرج در سایت تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه پيام نور پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام آذربايجان شرقي دانشجويان بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور علاقه مندان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند

شبکه خبری‌ای بی سی نیوز آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی اعلام کرد: پلیس اواخر روز یکشنبه پس اینکه معترضان در چمن مرکزی دانشگاه تکنیک ویرجینیا چادر برپا کردند، اقدام به پاکسازی و بازداشت معترضان کردند.

مقامات دانشگاه به کسانی که تجمع کردند توصیه کردند که وسایل خود را جمع کنند و داوطلبانه متفرق شوند؛ و سپس، پلیس ویرجینیا افرادی را که از این خواسته پیروی نکردند، بازداشت کرد.

این دانشگاه افزود: "حدود ساعت ۱۰:۱۵ شب، پلیس به معترضان نزدیک شد تا از آنها بخواهد ظرف ۵ دقیقه متفرق شوند. کسانی که باقی مانده بودند دستگیر شدند. "

به گفته شبکه‌ای بی سی نیوز، پلیس ده‌ها معترض را بازداشت کرده است.

حمایت از مردم غزه و اعتراض‌ها به سیاست‌های دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت همه جانبه از رژیم اسرائیل، این بار از سوی اقشار مختلف دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا آغاز شده است. از زمان شروع اعتراض‌ها به جنگ اسرائیل در غزه با عنوان «جنبش همبستگی با غزه» از دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا و سرایت آن به سایر دانشگاه‌های آمریکا بر اساس گزارش رویترز، حدود ۵۵۰ نفر دستگیر شده اند.

این اعتراض‌ها در پی حمایت‌های همه جانبه دولت بایدن از اسرائیل و کشتار بی وقفه مردم غزه به تلافی شکست این رژیم در عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) و نیز عدم اجرای هرگونه آتش بس فوری و به منظور پایان دادن به کمک‌های نظامی و امنیتی واشنگتن به تل آویو صورت گرفته است.

«جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا پنجم اردیبهشت ماه، قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، اسرائیل و تایوان و ارسال سلاح و تجهیزات نظامی به تل آویو و کی یف را امضا کرد.

لایحه کمک ۹۵ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین، اسرائیل و تایوان پس از ماه‌ها تاخیر و اختلاف ابتدا در مجلس نمایندگان و سپس مجلس سنای این کشور به تصویب رسید و با امضای بایدن به قانون تبدیل شد.

استفاده از خشونت و ابزار‌های پلیسی برای مقابله و سرکوب تجمعات و اعتراضات آرام و روز افزون دانشجویان و جوانان آمریکایی و ورود پلیس به محیط دانشگاهی، مخالف ادعا‌های آن کشور در باره اصل آزادی بیان و آزادی تجمعات بوده و محیط و مراکز علمی را امنیتی می‌سازد.

اینگونه سرکوب‌های خشونت آمیز در امتداد سیاست حمایت علنی از کشتار‌ها و جنایات جنگی اسرائیل به شمار می‌رود و موجب تشویق آن رژیم به ادامه تنش آفرینی، جنگ افروزی و نسل کشی خواهد شد.

این تجمعات اعتراضی همچنین نشانه خشم و نگرانی فزاینده وجدان‌های بیدار در آمریکا، از جمله جامعه مسلمانان آن کشور، و نیز نگرانی‌های روزافزون جامعه جهانی نسبت به استمرار و تقویت حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی و گسترده دولت و کنگره آمریکا از جنایات جنگی و نسل کشی در فلسطین و نادیده گرفتن حقوق بشر و بین الملل است.

منبع :ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • ببینید | فرصت چهار روزه پشت کنکوری‌ها برای مشاهده و چک سوابق تحصیلی
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه