Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد مهدی بانشی در نشست ستاد مبارزه با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار اظهار کرد: هفته بسیار خوبی را بابت همکاری مردم و ادارات و دستگاه‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی سپری کردیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: رعایت پروتکل‌ها در استان به 88 درصد رسیده و بر خلاف کشور که روند کاهشی داشته روند خوبی را سپری کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پلیس به اضافه 10 که وضعیت خوب نبود رشد 12 درصدی داشتیم و دفاتر پیشخوان هم به 77.5 درصد رسیده است در اماکن متبرکه 91.2 درصد رعایت می‌شود و در پایانه‌های درون و برون شهری هم هر چند هنوز وضعیت رضایت‌بخش نیست اما افزایش درصدها را داشته‌ایم مراکز اقامتی ما به 91 درصد رسیده و داروخانه‌ها 72.2 درصد و مطب‌ها هم با رشد 15 درصدی به 88.3 درصد رعایت پروتکل‌ها رسیده‌ایم که در کشور جز نقاط ضعف به شمار می‌روند.

بانشی گفت: در آرامستان‌ها 71.6 و در مراکز بیمه از 80 درصد با افت بسیار زیادی به 59 درصد رسیده‌ام در پاساژها افزایش 11 درصدی رعایت دستورات بهداشتی را داشته‌ایم هر چند هنوز پایین هستیم و از 45 به 54.5 درصد رسیده‌ایم.

وی به بازدید از 671 مدرسه اشاره کرد که میانگین رعایت 61.4 درصدی را نشان می‌دهد و در بعضی آیتم‌ها که رعایت نشده حتی به یک ریال هزینه نیاز نبوده است.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه علوم پزشکی بوی کرونا درصد رسیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است