Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: برای اجرای باند اصلی فرودگاه اردبیل که از دو سال گذشته عملیات آن در حال انجام است ، تا کنون ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در جریان بازدید از روند اجرای این باند تصریح کرد: برای تکمیل این باند به حدود۹۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی بیان کرد: در سال های اخیر فرودگاه اردبیل به لحاظ مشخصات  فنی در حال ارتقا بوده و بهسازی باند اصلی فرودگاه از جمله این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام جو افزود: با اتمام عملیات بهسازی باند فرودگاه،  پروازهای بیشتری را  در استان شاهد خواهیم بود و خدمت رسانی به گردشگران و مردم استان با کیفیت بهتر ارائه می شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد:عملیات بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل به شکل تخصصی و بی نظیر انجام می شود، به طوری که  اقداماتی در روند آسفالت انجام شده که طول عمر آسفالت به ۳۰ سال برسد و در این مدت مشکل اساسی برای باند فرودگاه نخواهیم داشت.

بهنام جو به اقدامات دیگر در راستای تجهیز فرودگاه اردبیل اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۴۵ میلیارد تومان تامین اعتبار برای دستگاههای ناوبری فرودگاه و ارتقا و تقویت آیرلس اختصاص یافت.

وی گفت: در حال حاضر نیز کارشناسان در حال بررسی سایر نیازهای تجهیزاتی فرودگاه هستند که با شناسایی آن  ها ارتقا انجام شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در سال گذشته ترمینال اصلی فرودگاه افتتاح شد که در استان هایی با این وسعت جمعیتی و حتی دارای جمعیتی بیشتر از اردبیل ، چنین ترمینالی نداریم.

وی با اشاره به برقراری پروازهای فرودگاه پارس آباد از سال گذشته، افزود: در این فرودگاه نیز در راستای افزایش پرواز و هم تقویت مشخصات فنی آن تلاش می شود.

بهنام جو بیان کرد: مطالعات اولیه توسط شرکت فرودگاههای کشور به اتمام رسیده و بخش سوخت رسانی هم در حال تهیه بخش های اجرایی است.

وی تصریح کرد: با مدیریت مناسب مدیریت فرودگاههای استان از محل منابع داخلی، بهسازی محیطی این فرودگاه انجام می شود تا در سطح یک فرودگاه آبرومند ارائه خدمت کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار اردبیل بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل باند اصلی فرودگاه فرودگاه اردبیل میلیارد تومان بهسازی باند سال گذشته بهنام جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم